Wróć
Customer Success Manager (Menadżer Sukcesu Klienta)
Stanowisko
Customer Success Manager (Menadżer Sukcesu Klienta)
Miejsce pracy
Kraków/Limanowa
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ Pracy
Praca hybrydowa (1 dzień pracy zdalnej + 4 stacjonarnie)
Forma Zatrudnienia
Umowa o pracę lub B2B
Wynagrodzenie
4 400 - 6 200 zł netto (UOP)
7 200 - 10 300 zł netto (B2B)
O inso
Inso to nowoczesna aplikacja SaaS dla przedszkoli, która usprawnia zarządzanie placówkami i ułatwia codzienną komunikację. Z naszej aplikacji korzysta już ponad 1300 placówek z całej Polski. Od 8 lat jesteśmy związani z branżą przedszkolną. Dynamicznie rośniemy, a nasz zespół Customer Success odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu klientom najlepszego doświadczenia.
🔍 Aktualnie szukamy Customer Success Manager, który pomoże nam dbać o relacje z klientami, wspierać ich w korzystaniu z aplikacji oraz rozwijać procesy Customer Success 🥷 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na ich sukces – to właśnie Ciebie szukamy! ✨
Twój zakres obowiązków
Na czym będzie polegać Twoja praca?
👉 Obsługa i wsparcie klientów – odpowiadanie na ich pytania telefonicznie, przez czat oraz wideokonferencje.
👉 Onboarding nowych klientów – skuteczne wdrażanie aplikacji, prowadzenie szkoleń i zapewnianie najlepszych doświadczeń użytkownikom.
👉 Budowanie długofalowych relacji – aktywna praca z klientami, by w pełni wykorzystywali potencjał Inso.
👉 Farming i do sprzedaż – identyfikowanie nowych potrzeb, rekomendowanie dodatkowych modułów i zwiększanie zaangażowania klientów.
👉 Podwyżki i renegocjacje – wsparcie w komunikacji zmian cenowych i dbanie o ich akceptację przez klientów.
👉 Analiza potrzeb klientów – doradztwo w zakresie optymalnego korzystania z aplikacji oraz dostosowywania jej do specyfiki placówek.
👉 Rozwój procesów Customer Success – wdrażanie usprawnień, aktualizacja materiałów pomocniczych i optymalizacja działań.
Twoje cele krótkoterminowe (3 miesiące):
📌 Poznasz Inso – aplikację, zespół, procesy i klientów,
📌 Opanujesz narzędzia pracy – CRM, systemy ticketowe,
📌 Zaczniesz identyfikować szanse na farming i do sprzedaż,
📌 Będziesz obsługiwać klientów (z pomocą w trudniejszych przypadkach) i przeprowadzisz onboarding pierwszych placówek.
Pierwsze małe sukcesy:
1️⃣ Samodzielna obsługa klientów – bez problemu rozwiązujesz zgłoszenia i prowadzisz pierwsze onboardingi.
2️⃣ Pierwsze skuteczne rekomendacje – udało Ci się zidentyfikować potrzeby klientów i zasugerować im dodatkowe moduły lub funkcje.
Twoje cele długoterminowe (12 miesięcy):
📌 Samodzielnie obsługujesz klientów niezależnie od kanału wsparcia,
📌 Samodzielnie prowadzisz kompleksowy onboarding nowych klientów,
📌 Skutecznie realizujesz proces podwyżek, utrzymując wysoki poziom satysfakcji klientów,
📌 Identyfikujesz szanse na do sprzedaż oraz je formalizujesz,
📌 Wspólnie z zespołem opracujesz pierwsze usprawnienia procesów Customer Success.
Pierwsze duże sukcesy:
1️⃣ Aplikacja Inso nie ma przed Tobą tajemnic – doskonale poznałeś/aś aplikację Inso i jesteś wsparciem dla klientów nawet w trudniejszych przypadkach.
2️⃣ Udany proces podwyżek – skutecznie przeprowadzasz negocjacje związane z nowymi cenami oraz realizujesz cele podwyżkowe.
3️⃣ Realizujesz strategię do sprzedaży – potrafisz dostarczać klientom jeszcze więcej wartości poprzez do sprzedaż oraz aktywizowanie ich działań w dodatkowych modułach.
Nasze wymagania
📞 Masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem (Customer Success / wsparcie / obsługa),
🤝 Wiesz, jak budować relacje i dbać o klientów,
💻 Masz doświadczenie w pracy z narzędziami cyfrowymi (np. CRM, ERP, system do obsługi klientów),
🚀 Jesteś proaktywny/a oraz potrafisz wychodzić z inicjatywą,
📊 Masz analityczny umysł i umiesz wyciągać wnioski z danych,
🗣️ Komunikacja to Twoja mocna strona (pisemna jak i werbalna) – umiesz tłumaczyć trudne rzeczy w prosty sposób,
📚 Lubisz uczyć się nowych rzeczy i szukać lepszych sposobów na działanie.
To oferujemy
✅ Umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt B2B – elastyczność wyboru formy zatrudnienia 📃
✅ Praca w biurze w Limanowej lub w Krakowie 🔄
✅ Wynagrodzenie: 4400 - 5600 zł netto mies. (UoP) lub 7200 - 9300 zł netto mies. (kontrakt B2B) 💰
✅ Możliwość dopasowania godzin pracy do swoich potrzeb (rozpoczęcie pracy pomiędzy godz. 7:00 - 9:00) 🕗
✅ Zapewniamy niezbędny sprzęt do pracy - pracujemy na MacBookach 💻
✅ Benefity w postaci m.in. szkoleń, spotkań integracyjnych, paczek świątecznych, dodatkowego urlopu z okazji urodzin 🎉
✅ Możliwość realnego wpływu na rozwój procesów i narzędzi w firmie 📊
✅ Praca w zgranym i wspierającym zespole, który ceni współpracę i innowacyjność 🤝
✅ Budżet szkoleniowy wspierający rozwój zawodowy 🎓
✅ Forma pracy: praca stacjonarna lub hybrydowa (1 dzień pracy zdalnej + 4 stacjonarnie) 🏠
Benefity
⭐️ dofinansowanie szkoleń i kursów
⭐️ spotkania integracyjne
⭐️ brak dress code’u
⭐️ kawa / herbata
⭐️ paczki świąteczne
O nas
Nasze kluczowe wartości – sprawdź, czy do siebie pasujemy! ⤵️
➡ Jesteśmy zespołem – wspieramy się nawzajem, dzielimy wiedzą i wierzymy, że najlepsze wyniki osiągamy dzięki współpracy.
➡ Jesteśmy odpowiedzialni – traktujemy nasze zadania i obietnice poważnie, dbając o to, by dowozić najwyższą jakość w każdym projekcie.
➡ Jesteśmy innowacyjni – zawsze szukamy nowych sposobów, aby nasze produkty były jeszcze lepsze i bardziej dostosowane do potrzeb użytkowników.
➡ Jesteśmy empatyczni – staramy się zrozumieć potrzeby i wyzwania naszych klientów, aby zaoferować im realne wsparcie i rozwiązania.
➡ Jesteśmy elastyczni – potrafimy dostosować się do nowych wyzwań i dynamicznych zmian, zachowując przy tym nasze cele i priorytety.
➡ Jesteśmy dumni z tego, co robimy – wierzymy w nasze produkty i ich wpływ na rzeczywistość, dlatego podchodzimy do pracy z pasją i zaangażowaniem.
Nasz proces rekrutacyjny ⤵️
W procesie rekrutacji będziemy kontaktować się z wybranymi przez nas osobami na poszczególnych etapach, w zależności od wyników poprzednich kroków.
📞 I. Pierwszy krok - rozmowa telefoniczna z HR
Wstępna rozmowa z Klaudią (Head of Administration and HR), podczas której poznamy się lepiej. Porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, aby sprawdzić, czy odpowiada ono naszym potrzebom, a jednocześnie upewnimy się, że nasze oczekiwania i możliwości są zgodne z Twoimi umiejętnościami i aspiracjami.
🏢 II. Rozmowa z Twoim kierownikiem
Zaprosimy wybranych kandydatów na spotkanie w naszym biurze w Krakowie, które potrwa około 1h. Spotkanie poprowadzą Klaudia oraz Mateusz (Head of Customer Success). Będzie to doskonała okazja, aby porozmawiać o Twoim doświadczeniu, wiedzy i oczekiwaniach, a także odpowiedzieć na Twoje pytania.
🏢 III. Rozmowa z CEO
Jeśli wzajemnie poczujemy, że pasujemy do siebie, zaprosimy Cię na kolejne spotkanie w naszym biurze, tym razem z Mateuszem (CEO Inso). Spotkanie potrwa około 1,5 godziny i będzie obejmować rozmowę o Twojej roli w Inso i Twoim wpływie na rozwój firmy. Drugą częścią spotkania będą praktyczne zadania rekrutacyjne, które pomogą nam ocenić Twoje umiejętności w zakresie obsługi klienta, rozwiązywania problemów oraz zarządzania relacjami z klientami.
🤝 IV. Oferta lub feedback
Na koniec procesu przedstawimy Ci ofertę współpracy lub udzielimy szczegółowego feedbacku, który może pomóc Ci w dalszym rozwoju.
✨ Dołącz do nas i wspólnie zmieniajmy świat przedszkoli na lepsze! 🌍
Czekamy na Twoje zgłoszenie 😊
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie klauzuli w CV:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).