Inso dla rodzica

Inso to system ułatwiający pracę dyrektora przedszkola i żłobka, ale ma także wiele do zaoferowania rodzicom! Jakie możliwości zyskujesz jako rodzic dzięki dedykowanemu panelowi?

Za pomocą aplikacji możesz błyskawicznie zgłosić nieobecność dziecka. Wystarczy kilka kliknięć, a informacja o tym, że Twój maluch nie przyjdzie do przedszkola, trafi do pracowników.

Dodatkowo, dzięki temu system automatycznie odliczy od Twojego rachunku płatność za posiłki niewydane z powodu zgłoszonej nieobecności!

Od tej pory wszystkie rozliczenia są dla Ciebie dostępne w jednym miejscu! Na swoim panelu zobaczysz nie tylko naliczoną opłatę, ale także wszystkie jej części składowe: koszty czesnego, posiłków i dodatkowych zajęć.

System przechowuje także informacje o archiwalnych wpłatach.

Wszystkie ważne informacje z życia placówki znajdziesz na tablicy ogłoszeń! Nie musisz już dopytywać o aktualności pracowników – masz je zawsze pod ręką w aplikacji.

Przez tablicę kadra może także udostępniać Ci pliki, zdjęcia i wideo. Dbamy o bezpieczeństwo: przesyłane dane są całkowicie bezpieczne!

Chcesz dokonać płatności? Z poziomu aplikacji możesz skorzystać z opcji szybkiej zapłaty online – i błyskawicznie uregulować należność.

To Ty decydujesz, w jaki sposób się logujesz. Możesz uzyskać dostęp do panelu z poziomu przeglądarki, ale także przez aplikację mobilną (dostosowaną do systemów Android i iOS). Dzięki temu Inso zawsze jest pod ręką!

W jaki sposób mogę założyć konto rodzica?

Proces rejestracji rodzica jest banalnie prosty – i odbywa się w trzech krokach:

  1. Pracownik przedszkola/żłobka udostępnia Ci kod, umożliwiający zarejestrowanie w systemie.
  2. Klikasz w przycisk „Załóż konto” i wpisujesz kod, otrzymany od placówki.
  3. Uzupełniasz podstawowe dane do logowania – takie jak imię, nazwisko, mail oraz hasło.

I to już wszystko – zyskujesz pełny dostęp do panelu rodzica.

Pamiętaj, że jeśli kod jest niepoprawny, należy skontaktować się z pracownikiem przedszkola lub żłobka. Muszą oni sprawdzić, czy udostępnili właściwy kod, a w razie potrzeby – wygenerować nowy. Nasi specjaliści służą pomocą w przypadku błędów technicznych. Dostępem rodziców do systemu zawsze zajmują się dyrektorzy lub nauczyciele w placówce.

W sytuacji, w której posiadasz konto, a do placówki zostało zapisane jeszcze jedno dziecko – nie musisz rejestrować się ponownie. Wystarczy, że po zalogowaniu do systemu wybierzesz przycisk „Dodaj dziecko”