Rozwiązania aplikacji Inso

Inteligentny Dziennik Elektroniczny, zgodny z wymogami MEN, gotowy na kontrolę z urzędu. Automatycznie i bezbłędnie generowane rozliczenia z powiadomieniami dla rodziców, dzięki którym rachunki będą opłacane w terminie. Niezawodna, obustronna komunikacja z rodzicami oraz pracownikami, tablica ogłoszeń i nielimitowany dysk plików. Zarządzanie kadrą, wnioski urlopowe oraz grafiki pracy. Rekrutacja dzieci z elektronicznymi formularzami. Ewidencja czasu pobytu dzieci oraz pracowników. Menadżer Pedagogiczny, który pozwala stworzyć gotowe dokumenty w zaledwie kilka kliknięć.

arrow down

Inteligentny Dziennik Elektroniczny 3.0

Dziennik elektroniczny Inso w pełni zastępuje tradycyjny dziennik. To już 3 odsłona naszych dzienników, które tym razem nazwaliśmy „inteligentne”, ponieważ już nie tylko zastępują tradycyjny dziennik, ale mają dużo więcej możliwości i korzyści.

Macie Państwo najlepsze dzienniki dla przedszkoli” - klienci potwierdzają, że dziennik elektroniczny Inso jest wyjątkowy.

różne typy dzienników: dziennik zajęć przedszkola, dziennik zajęć dodatkowych, indywidualne oraz grupowe dzienniki specjalistyczne przeznaczone dla terapeutów
dziennik gotowy na kontrolę z urzędu (wielokrotnie potwierdzane przez dyrektorów korzystających z aplikacji Inso)
automatyczne uzupełnianie tematów zajęć oraz dziennego zapisu pracy (integracja z wydawnictwami: MAC, WSiP, Nowa Era, Podręcznikarnia, Klett, Didasko, Macmillan, Froebel)
automatyczna kontrola początkowa oraz bieżąca dziennika - system sam weryfikuje czy dziennik zawiera uzupełnione wszystkie wymagane dane
automatyczne monitorowanie realizacji podstawy programowej
archiwizacja zgodna z wymogami MEN (podpis profilem zaufanym oraz przechowywanie dziennika przez 5 lat)

Rachunki w przedszkolu, które odpowiedzą na wszystkie pytania rodziców

Rozliczenia w aplikacji Inso dostosowane są do zasad panujących w Twoich placówkach. Rachunki zawsze generowane są na czas, a przede wszystkim bez błędów. Klienci potwierdzają, że „rozliczenia to jest teraz bajkowa sprawa!”.

automatyczne przyjmowanie zgłoszeń nieobecności od rodzica w aplikacji (zgodnie z konfiguracją godzin, do których można zgłaszać)
generowanie rachunków i faktur według zasad panujących w placówce (z uwzględnieniem czesnego, diet, zajęć dodatkowych, innych opłat oraz formy rozliczania: godzinowego lub całodniowego)
powiadomienia dla rodziców o nowym rachunku wraz ze wszystkimi składowymi rozliczenia (dzięki czemu chętniej i szybciej opłacają online przez aplikację)
w przypadku braku płatności aplikacja może naliczyć stosowne odsetki i wysyłać wiadomości ponaglające
automatyczne wysłanie zamówienia do cateringu lub kuchni (z uwzględnieniem diet)
ewidencja pobytu w placówce - automatycznie uzupełniane listy obecności (całodniowe lub naliczanie godzinowe)

Komunikator, który gwarantuje dostarczalność wiadomości do rodziców

Karteczki, tablica korkowa, maile, SMS-y oraz facebook - wszystkie te narzędzia w pełni zastąpi aplikacja Inso. Dzięki temu zorganizujesz komunikację w jednym miejscu, zgodnie z zasadami RODO oraz zachowaniem prywatności i bezpieczeństwa komunikacji.

„Rodzice cenią sobie najbardziej to, że mogą komunikować się z nami poprzez aplikację.”

przesyłanie zdjęć, plików, dokumentów, jadłospisów, filmów, galerii (bez żadnych limitów - można przysyłać nawet długie filmy)
automatyczna komunikacja z cateringiem: system sam wysyła podliczone zamówienie, a catering ma możliwość dodania jadłospisu bezpośrednio na tablicę ogłoszeń dla rodziców
możliwość sprawdzenia, czy rodzic wyświetlił wiadomość lub ogłoszenie
zbieranie opinii od rodziców dzięki ankietom (np. zbieranie deklaracji udziału w wycieczce, ustalanie terminu spotkań czy wyboru organizowanych zajęć dodatkowych)
moduł szybkich i bezpośrednich wiadomości do rodziców oraz pracowników

Efektywne zarządzanie kadrą w jednej aplikacji, gdziekolwiek jesteś

Grafiki pracy, automatyczne zliczanie przepracowanych godzin pracowników oraz wyliczanie nadgodzin, limity i wnioski urlopowe, zastępstwa, generowanie raportów – funkcje, dzięki którym zyskasz zadowolenie swoich pracowników, a zarządzanie kadrą będzie prostsze i bardziej efektywne.

„Osobiście lubię również korzystać z funkcji grafików dla nauczycieli, które pozwalają mi kontrolować, którzy pracownicy są obecni, a którzy nie, kto przebywa na zwolnieniu lekarskim lub kogo trzeba zastąpić.”

ewidencja czasu pracy pracowników wraz z podliczaniem przepracowanych nadgodzin
limity urlopów dla każdego pracownika oraz możliwość zgłaszania wniosków urlopowych w aplikacji
funkcja zastępstw z tymczasowym nadaniem określonych uprawnień pracownikowi zastępującemu na czas trwania zastępstwa
dostęp do historii aktywności poszczególnych pracowników w aplikacji
możliwość stworzenia kont pracowników w aplikacji i nadania im odpowiednich uprawnień

Elektroniczna rekrutacja dzieci z gotowymi formularzami

Zastąp dotychczasowe formy rekrutacji dzieci – jednym elektronicznym formularzem w aplikacji Inso. Oszczędź czas, dzięki funkcji automatycznego przenoszenia danych wprowadzonych we wniosku bezpośrednio do profilu dziecka.

formularz rekrutacyjny gotowy do wykorzystania w placówce
możliwość konfiguracji formularza, dodania własnych pól i sekcji wraz z pytaniami otwartymi
przenoszenie danych uzupełnionych we wniosku bezpośrednio do profilu dziecka w aplikacji
bezpośredni link do formularza udostępniany rodzicom
lista wszystkich wniosków wraz ze statusami oraz możliwością przypisania własnych oznaczeń
wiadomości i powiadomienia dla rodziców o złożeniu wniosku oraz zmianach statusów

Automatyczne listy obecności, ewidencja czasu pracy pracowników z możliwością kontroli dostępu do obiektu

Tablety Inso to rozwiązanie, które pozwala automatycznie rejestrować czas pobytu dzieci oraz pracowników w placówce, z jednoczesnym zaznaczeniem obecności na liście oraz wprowadzeniem jej do dziennika elektronicznego. Istnieje również możliwość montażu czytników, które mogą zostać zintegrowane z zamkiem otwierającym drzwi do placówki, umożliwiając wejście tylko osobom upoważnionym (kontrola dostępu).

rejestrowanie dokładnego czasu pobytu dziecka w placówce, umożliwiające precyzyjne rozliczenia oraz naliczanie dodatkowych opłat
automatyczne zaznaczanie obecności dzieci na liście oraz w dzienniku elektronicznym Inso
weryfikacja aktualnej liczby dzieci przebywających na terenie placówki w czasie rzeczywistym
ewidencja dokładnego czasu pracy pracowników oraz wyliczanie przepracowanych nadgodzin
grafiki pracy pracowników oraz przejrzyste raporty przepracowanych godzin w wybranym miesiącu
możliwość montażu czytników, umożliwiających kontrolę dostępu do placówki, poprzez połączenie z zamkiem w drzwiach

Menadżer Pedagogiczny 2.0 – twórz niezbędne dokumenty za pomocą kilku kliknięć!

Zwiększ efektywność zarządzania swoją placówką i oszczędzaj czas, dzięki generatorom dokumentów. Śledź zmiany w prawie oświatowym i wykorzystaj interaktywny kalendarz dyrektora, aby być na bieżąco z istotnymi informacjami. Uprość dokumentację, mając wszystko w jednym miejscu!

„Gotowe dokumenty, wskazówki i sugestie zamieszane przez profesjonalistów bardzo ułatwiają zarządzanie przedszkolem. Menadżer podpowiada, co należy wykonać w danym miesiącu.”

generator dokumentów, pozwalający za pomocą kilku kliknięć utworzyć gotowy i bezbłędny dokument, bazując na treściach przygotowanych przez ekspertów
stale aktualizowana baza wzorów pism, wniosków i procedur wymaganych w przedszkolach
interaktywny kalendarz dyrektora, który przypomina o wszystkich terminach wynikających z prawa oświatowego, planu nadzoru pedagogicznego oraz dzienników elektronicznych
informacje o zmianach w przepisach prawa oświatowego, oraz podpowiedzi, jak dostosować do nich dokumentację placówki
konsultacje z ekspertami do spraw pedagogicznych

Przetestuj kompleksową aplikację do zarządzania przedszkolami i żłobkami!

Sprawdź wszystkie rozwiązania aplikacji Inso na przykładzie swojej placówki! Umów się na bezpłatną prezentację online.

Dziękujemy! Formularz został wysłany poprawnie.
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie!