Na co dzień dostarczamy aplikację wspierającą codzienną pracę przedszkoli i żłobków. Z naszej aplikacji korzysta już ponad 1250 placówek z całej Polski. Od 8 lat jesteśmy związani z branżą przedszkolną. Przy tworzeniu aplikacji współpracujemy z setkami dyrektorów i właścicieli publicznych i niepublicznych przedszkoli, by jak najskuteczniej eliminować wyzwania związane z codziennym zarządzaniem.
Kogo szukamy? Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko Customer Success Specialist (Menadżer Sukcesu Klienta).
Miejsce pracy: Limanowa lub Kraków
Wymiar: Pełen etat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę lub B2B
NA CZYM BĘDZIE POLEGAĆ TWOJA PRACA?
- bieżąca obsługa zapytań od klientów w formie telefonicznej, poprzez chat lub za pomocą wideokonferencji,
- budowanie długofalowych relacji z klientami, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia z naszą aplikacją,
- wspieranie klientów w efektywnym wdrażaniu naszych rozwiązań zgodnie z procesem Onboardingu,
- aktywne identyfikowanie nowych możliwości rozwoju w ramach obecnych współprac (farming),
- analiza potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie optymalnego korzystania z naszego rozwiązania, w szczególności dostosowania aplikacji do potrzeb występujących w placówkach klienta,
- rozwój i usprawnianie procesów Customer Success,
- aktualizowanie materiałów dostępnych w centrum pomocy
CO JEST DLA NAS WAŻNE?
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem (Customer Success, wsparcie, obsługa),
- znajomość procesów Customer Success,
- umiejętność budowania relacji i zrozumienia potrzeb klienta,
- doświadczenie w pracy z narzędziami cyfrowymi (np. CRM, ERP, system do obsługi klientów),
- umiejętności organizacyjne i analityczne,
- doskonałe zdolności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i werbalne,
- proaktywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,
- zdolność do wytłumaczenia trudnych spraw zrozumiałym językiem,
- chęć do uczenia się i rozwijania swoich kompetencji.
NASZA OFERTA:
- umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- wynagrodzenie: 4400 - 5600 zł netto umowa o pracę, lub 7200 - 9300 zł netto kontrakt B2B,
- budżet szkoleniowy wspierający rozwój zawodowy,
- możliwość realnego wpływu na rozwój procesów i narzędzi w firmie,
- praca w zgranym i wspierającym zespole, który ceni współpracę i innowacyjność,
- praca w biurze w Limanowej lub w Krakowie
DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ?
- w Inso masz szansę na realny wpływ na rozwój firmy i jej sukces. Twoje pomysły i inicjatywy mogą mieć bezpośredni wpływ na kierunek rozwoju projektu oraz na wyniki firmy,
- współpraca z doświadczonymi i kreatywnymi profesjonalistami da Ci możliwość uczenia się od najlepszych,
- promujemy kulturę innowacji, otwartości i współpracy. Pamiętamy o tym, że zespół jest najważniejszy.
Jeżeli czujesz, że to ogłoszenie jest dla Ciebie, ale nie do końca spełniasz wszystkie kryteria – aplikuj. Być może odkryjemy w Tobie „to coś”, czego nie ujęliśmy w sztywnych ramach.
Jeżeli jesteś zainteresowany, prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem formularza.
Prosimy o zawarcie klauzuli w CV: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W procesie rekrutacji skontaktujemy się z wybranymi przez nas osobami.