Historia klienta

“Oszczędność czasu to ogromna zmiana, którą Inso wniosło do mojej codziennej pracy – teraz całość rozliczeń zamykam w 15-20 minut.”

Poznajcie Panią Urszulę Czyżewską, która jest dyrektorem i jednocześnie właścicielem Niepublicznych Przedszkoli “Chichopotam” w Międzyświeciu i Górkach Wielkich, w województwie śląskim. Placówki już od 4 lat niezmiennie korzystają z aplikacji Inso. Jak Pani Urszula ocenia rozwój oraz zmiany, które zaszły w aplikacji na przestrzeni ostatnich 4 lat? Zapraszamy do przeczytania całej historii!

Spis treści

Wdrożenie aplikacji Inso – kluczowe funkcje

Zdecydowałam się na wdrożenie aplikacji Inso we wrześniu 2020 roku i uważam, że to była bardzo dobra decyzja. Aplikacja zdjęła ze mnie ogrom nakładu pracy, a taki najgorszy czas, to czas pandemii. Pamiętam, jak wiele energii i czasu zajmowała wtedy komunikacja z rodzicami – musiałam poświęcać na telefony praktycznie cały dzień. Inso stało się wtedy dla mnie wybawieniem – od tego momentu mogłam w ciągu kilku minut wysłać wiadomość do wszystkich rodziców i nauczycieli jednocześnie. Czas, który wcześniej traciłam na obdzwanianie każdego z osobna, skrócił się do kilkunastu minut.

Nie tylko komunikacja była dla mnie kluczowa. Aplikacja Inso okazała się też ogromnym wsparciem przy rozliczeniach. Kiedyś robiłam to wszystko ręcznie – obecności, diety, naliczenia za przedszkole – każda z tych czynności zajmowała dużo czasu. Teraz, dzięki Inso, cały proces jest zautomatyzowany.

Na rynku jest wiele aplikacji do zarządzania przedszkolami, ale wybrałam Inso, bo według mnie to najlepszy system – prosty i intuicyjny.

Ciągły rozwój aplikacji – nadążanie za potrzebami placówki

To, co szczególnie cenię w Inso, to nieustanny rozwój aplikacji, który idzie w parze z realnymi potrzebami przedszkola. System nie tylko dostosowuje się do bieżących wymagań, ale czasami wręcz wyprzedza moje oczekiwania. Przykładem jest elektroniczny dziennik, który pozwala mi na bieżąco wybierać podręczniki realizowane w danym roku szkolnym, co znacznie usprawnia organizację pracy.

Równie dużym ułatwieniem jest moduł rekrutacji – dzięki niemu proces zapisywania nowych dzieci do przedszkola jest znacznie szybszy i łatwiejszy, co zwalnia mnie z konieczności organizowania dokumentów ręcznie. Dodatkowo, funkcja zarządzania kadrą, pozwala mi na pełną organizację danych dotyczących pracowników, w tym także ewidencję urlopów. Często korzystam także z Menadżera Pedagogicznego, z organizowanych szkoleń, które niejednokrotnie wyprzedzają potrzeby dyrektorów.

Oszczędność czasu – zmiana, której nie da się przecenić

Z perspektywy czasu widzę, że oszczędność czasu to ogromna zmiana, którą Inso wniosło do mojej codziennej pracy. Zadania administracyjne, takie jak rozliczenia obecności, zajmowały wcześniej przynajmniej cały dzień – musiałam analizować papierowe dzienniki, sumować obecności, a następnie przeprowadzać ręczne obliczenia. Teraz, z pomocą Inso, całość rozliczeń zamykam w 15-20 minut.

Dzięki temu mogę więcej czasu spędzać z dziećmi, uczestnicząc w zajęciach lub po prostu będąc z nimi – co daje mi prawdziwą radość. Praca biurowa nigdy nie była moją pasją, dlatego jestem wdzięczna, że aplikacja uwalnia mnie od czasochłonnych zadań administracyjnych i pozwala skupić się na tym, co naprawdę ważne.

Wsparcie ze strony zespołu Inso

Od momentu wdrożenia aplikacji mam też zapewnione wsparcie techniczne ze strony zespołu Inso. Jeśli pojawiają się jakiekolwiek problemy, zawsze mogę liczyć na pomoc. Nigdy nie spotkałam się z sytuacją, w której by mnie zostawiono bez wsparcia, i jest to jeden z głównych powodów, dla których nadal korzystam z Inso, mimo że co jakiś czas pojawiają się nowe oferty na rynku.

5 pytań do dyrektora

Największe wyzwanie w prowadzeniu przedszkola to?

Sprostać przepisom.

Co powiedziałaby Pani dyrektorom, którzy zastanawiają się, czy warto wdrożyć aplikację Inso?

Warto, bo aplikacja ułatwia pracę, oszczędza czas, daje rozwiązania. Rzeczywistość się zmienia, przepisy się zmieniają, rozporządzenia, ustawy, ministrowie. Aplikacja nadąża za tymi zmianami, więc jest dużym ułatwieniem. Nie trzeba siedzieć i samemu szukać tych rozwiązań, bo one są gotowe.

A co jest Pani super mocą?

To, że jestem w kontakcie, bliskim kontakcie z rodzicami i z dziećmi, i z nauczycielami.

Jedna rada dla innych dyrektorów przedszkoli?

Nie wpadać w panikę.

Ulubiona funkcja w aplikacji Inso?

Finanse.

Obejrzyj wideo!

Podsumowanie 

Po 4 latach korzystania z aplikacji Inso, Pani Urszula docenia rozwój systemu, który znacząco usprawnił funkcjonowanie jej przedszkola. Inso umożliwia szybką komunikację z rodzicami, a także automatyzuje czasochłonne zadania, takie jak rozliczenia i rekrutację, co wcześniej wymagało pracy ręcznej. System stale wprowadza aktualizacje, które odpowiadają na potrzeby placówki, wyprzedzając czasem oczekiwania użytkowników. Dodatkowo, niezawodne wsparcie techniczne zapewnia komfort pracy, co sprawia, że Pani Urszula niezmiennie pozostaje wierna Inso, uznając go za najlepszy wybór dla swojej placówki.

§ Podstawa Prawna

Agnieszka Buczyńska
Specjalista ds. marketingu w Inso
Data publikacji wpisu:
29
-
11
-
2024

Umów darmową prezentację i sprawdź lepszy sposób organizacji pracy w Twoich placówkach

lub zadzwoń 799 394 372

Dziękujemy! Formularz został wysłany poprawnie.
Oops! Nie udało się wysłać wiadomości

Ostatnie wpisy

Zobacz, jakie tematy poruszaliśmy ostatnio na naszym blogu