Polityka prywatności i plików cookies

Dzień dobry! Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. 

Doskonale to rozumiemy, dlatego oddajemy w Twoje ręce dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych podobnych technologii w związku z korzystaniem z aplikacji Inso oraz profilów w mediach społecznościowych z nią związanych.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe przede wszystkim w celach związanych z korzystaniem przez Ciebie z aplikacji Inso, takich jak prowadzenie konta użytkownika, świadczenie usług elektronicznych, rozpatrywanie reklamacji, wypełnianie obowiązków prawnych i podatkowych, wysyłka newslettera, sprawy dotyczące roszczeń, analiza, statystyka, marketing itp.

Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres niezbędny dla realizacji poszczególnego celu.

Przysługuje Ci prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Ponadto możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w dalszej części Polityki prywatności.

W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z Polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem Inspektora Ochrony Danych, wysyłając wiadomość na adres iod@inso.pl.

Spis treści

1. Kto jest administratorem danych osobowych?

2. Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?

3. W jakich celach przetwarzamy dane osobowe?

4. Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

5. Czym są „Informacje Anonimowe”?

6. Skąd mamy informacje na Twój temat?

7. Czy dane są bezpieczne?

8. Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe?

9. Kim są odbiorcy danych osobowych?

10. Czy przekazujemy dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

11. Czy korzystamy z profilowania?

12. Jakie masz prawa?

13. Czy korzystamy z cookies lub innych podobnych technologii i na czym to polega?

14. Na jakiej podstawie korzystamy z cookies lub innych podobnych technologii?

15. Czy możesz wyłączyć pliki cookies lub inne podobne technologie?

16. W jakich celach korzystamy z plików cookies lub innych podobnych technologii?

17. Jakie narzędzia zewnętrzne są przez nas wykorzystywane?

18. Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach strony?

19. Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

20. W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

21. Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?

22. Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?

23. Załącznik - Wykaz narzędzi zewnętrznych

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Inso Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, pod adresem: ul. Wadowicka 8A, 30-415 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000795537, posługująca się numerem NIP: 7372219307, kapitał zakładowy: 5.000 zł, która udostępnia aplikację Inso użytkownikom oraz świadczy związane z nią usługi. Tam, gdzie w Polityce prywatności posługujemy się sformułowaniami typu „my”, „nasze” itp., mamy na myśli wskazany podmiot.

W zakresie profilów w mediach społecznościowych związanych z naszą aplikacją, zgodnie z orzecznictwem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, jesteśmy współadministratorem danych osobowych razem z dostawcą serwisu społecznościowego, w którym funkcjonuje dany profil.

Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez poszczególnych dostawców serwisów społecznościowych, z których korzystamy, znajdziesz tutaj:

Z uwagi na fakt, że Aplikacja Inso jest systemem do zarządzania placówkami oświatowymi, każda placówka będąca naszym klientem jest odrębnym od nas administratorem danych osobowych, który samodzielnie zarządza danymi osobowymi pracowników, rodziców i dzieci. W stosunku do naszych klientów występujemy jako tzw. „podmiot przetwarzający”, w związku z czym nie decydujemy o celach i sposobach przetwarzania tego typu danych osobowych – przetwarzamy je wyłącznie na polecenie klientów.

 

Aby wywiązać się z obowiązków dotyczących powierzenia, zawieramy z naszymi klientami umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 28 RODO – opisuje ona prawa i obowiązki klienta jako administratora danych osobowych oraz nasze obowiązki jako podmiotu przetwarzającego. 

Jeżeli administratorem Twoich danych osobowych lub Twojego dziecka jest klient, we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych powinieneś/aś zwrócić się bezpośrednio do placówki. 

Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?

W ramach wdrożenia systemu ochrony danych osobowych w naszej organizacji podjęliśmy decyzję o wyznaczeniu Inspektora Ochrony Danych (IOD). Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić ochronę danych osobowych na najwyższym poziomie. 

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz zatem kontaktować się bezpośrednio z naszym IOD pod adresem e-mail iod@inso.pl. W zakresie mediów społecznościowych możesz dodatkowo kontaktować się bezpośrednio z administratorami serwisów społecznościowych, w których prowadzimy swoje profile. 

W jakich celach przetwarzamy dane osobowe?

Ze względu na charakter aplikacji możemy przetwarzać dane osobowe w wielu celach, przy czym te cele mogą się od siebie różnić w zależności od tego, w jakiej roli występujesz wobec nas. 

Poniżej znajdziesz szczegółowy opis celów przetwarzania Twoich danych osobowych. Poszczególnym celom przyporządkowane zostały również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania:

1. Jeżeli jesteś klientem lub potencjalnym klientem (placówki):

Obsługa konta klienta
Rejestracja konta użytkownika dla klienta lub potencjalnego klienta który zamierza wypróbować aplikację Inso, wymaga podania niezbędnych w tym celu danych określonych na etapie podejmowania współpracy. 

W ramach edycji danych konta możesz podać swoje dalej idące dane zgodnie z dostępnymi opcjami w ramach konta. 

Ponadto nasz system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, logując się do konta użytkownika.

Dane przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usług związanych z utworzeniem i obsługą konta użytkownika. 

Po usunięciu konta użytkownika dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z usługą konta użytkownika. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

Zawarcie umowy i obsługa umowy
Abyśmy mogli zawrzeć umowę w celu udostępnienia Ci aplikacji Inso do korzystania – zarówno w okresie próbnym, jak i na stałe – konieczne jest podanie danych potrzebnych do zawarcia umowy, w szczególności takich jak nazwa placówki, imię i nazwisko, adres działalności, numer telefonu, adres e-mail, pozostałe dane identyfikacyjne związane z placówką.

Podanie powyższych danych jest warunkiem skutecznego zawarcia umowy.

Dane przetwarzane są w celu zawarcia i wykonania umowy. Po wykonaniu umowy dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z umową. Dane trafiają również do dokumentacji księgowej na potrzeby wywiązywania się z obowiązków podatkowych. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Reprezentacja klienta lub cele kontaktowe
W przypadku klienta, który nie jest osobą fizyczną, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe jako przedstawiciela takiego klienta – niezależnie od funkcji, jaką pełnisz (członek zarządu, prokurent, pełnomocnik czy inne). Może się także zdarzyć, że klient wyznaczył Cię jako osobę kontaktową, z którą mamy się kontaktować w sprawach związanych z korzystaniem z aplikacją Inso. 

W takich przypadkach przetwarzamy w szczególności takie dane osobowe, jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko lub funkcja, dane identyfikacyjne podmiotu, w imieniu którego występujesz. 

Podanie danych jest niezbędne, abyśmy mogli współdziałać z klientem, w szczególności na potrzeby obsługi umowy o korzystanie z aplikacji Inso – bez tych danych nie jesteśmy w stanie tego uczynić. 

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest zawarcie i wykonanie umowy dotyczącej korzystania z aplikacji Inso, a także nasz prawnie usprawiedliwiony interes, jakim w tym przypadku jest należyta organizacja komunikacji z klientem. 

Po wykonaniu umowy dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z umową. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Obsługa reklamacji
Jeżeli składasz reklamację związaną z aplikacją Inso, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji. 

Podanie danych jest warunkiem skutecznego złożenia reklamacji – jeśli dane w reklamacji będą niewystarczające, możemy prosić Cię o uzupełnienie reklamacji o brakujące informacje. 

Dane przetwarzane są w celu obsługi procesu reklamacyjnego. Po realizacji takiego procesu dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z obsługą procesu reklamacyjnego. Dane trafiają również do dokumentacji księgowej na potrzeby wywiązywania się z obowiązków podatkowych. (Podstawa prawna: Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami dotyczącymi odpowiedzialności za zgodność z umową, art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

Obsługa newslettera (informacji handlowych wysyłanych pocztą elektroniczną)
Możesz otrzymywać od nas informacje handlowe związane z aplikacją Inso, np. informacje o nowościach, promoacjach itp. Zapisując się do newslettera, musisz podać dane niezbędne do jego otrzymywania określone w formularzu zapisu.

Podanie danych jest warunkiem otrzymywania newslettera.

Ponadto, system mailingowy zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, zapisując się do newslettera, określa Twoją przybliżoną lokalizację, klienta poczty, z którego korzystasz do obsługi poczty e-mail oraz śledzi Twoje działania podejmowane w związku z wysyłanymi do Ciebie wiadomościami. W związku z tym posiadamy również informacje, które wiadomości otworzyłeś, w ramach których wiadomości kliknąłeś w linki itp.

W systemie mailingowym możemy definiować, na podstawie różnych kryteriów związanych z Twoją aktywnością, zainteresowaniami lub innymi preferencjami, określone grupy lub segmenty odbiorców newslettera mające wpływ na to, jakiego rodzaju wiadomości otrzymujesz w ramach newslettera.

Dane przekazane przez Ciebie w związku z zapisem do newslettera wykorzystywane są w celu przesyłania Ci newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest wykonanie umowy o świadczenie usługi elektronicznej, a także nasz prawnie usprawiedliwiony interes, jakim w tym przypadku jest realizacja celów marketingowych.

Jeżeli chodzi o przetwarzanie informacji, które nie pochodzą od Ciebie, a zostały zebrane automatycznie, opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na analizie zachowań subskrybentów newslettera w celu optymalizacji działań marketingowych.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera, lub po prostu kontaktując się ze mną.

Rezygnacja z newslettera nie prowadzi do usunięcia Twoich danych z systemu mailingowego. Dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z newsletterem, jak również w celu zapewnienia możliwości wykazania, że działania marketingowe prowadzone były zgodnie z prawem. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Kontakt i obsługa korespondencji

Kontaktując się z nami za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji, np. poczty elektronicznej, komunikatorów społecznościowych, w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji.

Podanie danych jest warunkiem nawiązania kontaktu. 

Ponadto, system komunikacji zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, przesyłając wiadomość.

Dane przetwarzane są w celu prowadzenia komunikacji, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Po zakończeniu komunikacji dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z prowadzoną komunikacją. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych

W związku z wykonywaniem umowy realizujemy także rozmaite obowiązki podatkowe i księgowe, w szczególności w postaci wystawienia faktury, włączenia faktury do naszej dokumentacji księgowej, przechowywania dokumentacji itp. 

Aby wystawić fakturę, przetwarzamy między innymi takie dane, jak imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności, NIP. 

Podanie danych wymaganych prawem podatkowych jest konieczne do realizacji wskazanych obowiązków. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego)

Tworzenie archiwum

Na potrzeby naszej działalności możemy tworzyć archiwa: zarówno w postaci tradycyjnej, jak i cyfrowej. Do archiwów trafiają dane osobowe, które przetwarzaliśmy w związku z Tobą, a ich zakres może się różnić w zależności od tego, jakie dane do nas trafiły i jaki zakres danych uzasadniony jest pod kątem archiwalnym. W tym przypadku opieramy się na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na porządkowaniu i organizowaniu nośników danych osobowych. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Obrona, ustalenie lub dochodzenie roszczeń

Korzystanie z naszej aplikacji, jak również zawarcie umowy z nami, może rodzić w przyszłości określone roszczenia po naszej lub Twojej stronie. W związku z tym jesteśmy uprawnieni do przetwarzania danych osobowych w celu obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. W ramach tego celu możemy przetwarzać wszelkie dane osobowe, które wiążą się z danym roszczeniem, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, czego dotyczy dane roszczenie. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na ochronie naszych interesów. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Tworzenie grup odbiorców reklam

Twój adres e-mail przechowywany w naszej bazie może zostać przesłany do określonego systemu reklamowego (np. Facebook Ads, LinkedIN Ads) w celu stworzenia grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem tegoż adresu e-mail.

Podczas korzystania z tej funkcji adres e-mail jest hashowany przed przesłaniem go do danego systemu w celu utworzenia grupy odbiorców.

Adres e-mail zostanie użyty w procesie dopasowania prowadzonym przez dany system reklamowy.

System reklamowy nie udostępnia adresu e-mail osobom trzecim ani innym reklamodawcom i usuwa adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu dopasowywania.

System reklamowy wdraża procesy i procedury zapewniające poufność i bezpieczeństwo przesyłanego mu adresu e-mail i zbioru identyfikatorów użytkowników tworzących grupę odbiorców powstałą z wykorzystaniem adresu e-mail między innymi poprzez stosowanie technicznych i fizycznych zabezpieczeń.

Stworzenie grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem Twojego adresu e-mail stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, którym w tym przypadku jest realizacja naszych celów marketingowych. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Obsługa mediów społecznościowych

Jeżeli obserwujesz nasze profile w serwisach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przez nas w mediach społecznościowych, w naturalny sposób widzimy Twoje dane, które są publicznie dostępne w Twoim profilu społecznościowym. Przetwarzamy te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes.

Jeżeli kontaktujesz się z nami za pośrednictwem prywatnej wiadomości, w sposób naturalny przekazujesz nam swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności wizerunek oraz imię i nazwisko. Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes.

Może się zdarzyć, że to my będziemy stroną inicjującą kontakt z Tobą za pośrednictwem mediów społecznościowych - wówczas Twoje dane będą przetwarzane w celu poszukiwania potencjalnych kontrahentów, oferowania i nawiązywania współpracy, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem.

Wiadomości wysłane do nas za pośrednictwem mediów społecznościowych podlegają automatycznej archiwizacji za sprawą narzędzi dostępnych w ramach poszczególnych serwisów społecznościowych i są dla nas dostępne do momentu ich usunięcia przez Ciebie. Masz wgląd do wszystkich wymienionych z nami wiadomości w zakładce z prywatnymi wiadomościami.

Korzystanie przez Ciebie z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Twoją rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie od nas, usługi drogą elektroniczną.
(Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Analiza i statystyka

Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Przetwarzanie tych informacji opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników na stronie w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację naszych działań.

Z poziomu narzędzi mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Działalność marketingowa
Prowadzimy działania marketingowe w różnych obszarach, w tym z wykorzystaniem narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. Rodzaj danych osobowych przetwarzanych na cele marketingowe zależy od rodzaju działań marketingowych – najczęściej jednak używamy danych zwykłych lub Informacji Anonimowych.

W ramach używanych narzędzi marketingowych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Przetwarzanie tych informacji opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega na prowadzeniu działań marketingowych, w tym targetowaniu reklam w ramach zewnętrznych systemów na potrzeby marketingu własnych produktów i usług. Z poziomu narzędzi mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Zapewnienie dodatkowych funkcji z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

Na naszych stronach internetowych możemy osadzać odtwarzacze wideo lub audio, widgety społecznościowe, moduł komentarzy lub inne narzędzia dostarczane przez podmioty trzecie. Wszystkie te narzędzia przetwarzają Informacje Anonimowe. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości korzystania z dodatkowych funkcji na stronie. Z poziomu narzędzi nie mam wglądu do innych informacji, ponadto informacje te nie są nam do niczego potrzebne – Informacje Anonimowe są przetwarzane są wyłącznie po to, żeby mogły działać dodatkowe funkcje. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych

Jako administrator danych osobowych jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków związanych z ochroną danych osobowych. W związku z tym możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, o ile jest to niezbędne do wykonania tych obowiązków (np. w przypadku rozpatrywania Twojego żądania dotyczącego Twoich danych osobowych). Zakres danych zależy od tego, jakie dane są nam potrzebne do realizacji obowiązku i udowodnienia przestrzegania RODO. Ponadto w tym przypadku opieramy się także na naszym prawnie uzasadnionym interesie, który polega na zabezpieczeniu danych koniecznych do wykazania rozliczalności.
(Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Obsługa komentarzy / opinii

Możemy poprosić Cię o wystawienie opinii aplikacji Inso lub w inny sposób zachęcić do zrecenzowania naszej aplikacji. W takiej sytuacji musisz podać dane niezbędne do publikacji komentarza / opinii, takie jak imię i nazwisko, placówka lub inne dane pozwalające określić tożsamość osoby przekazującej komentarz / opinię.

Podanie danych jest warunkiem zamieszczenia komentarza / opinii.

Nasz system komentarzy / opinii może być obsługiwany przez zewnętrznego dostawcę. W takiej sytuacji korzystanie z systemu może podlegać regulaminowi oraz polityce prywatności zewnętrznego dostawcy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

Dane przetwarzane są w celu publikacji komentarza / opinii, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes.

W odniesieniu do komentarza / opinii w każdej chwili możesz zażądać ich modyfikacji lub całkowitego usunięcia ze strony internetowej lub aplikacji. Usunięty komentarz /opinia wraz z Twoimi danymi trafia do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z komentarzem / opinią. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Przechowywanie Treści Użytkownika

Przekazując Treść Użytkownika (zgodnie z definicją zawartą w naszym regulaminie), np. informacje o pracownikach, informacje o dzieciach i rodzicach czy inne informacja związane z prowadzeniem placówki, musisz podać dane osobowe niezbędne w tym celu – przy czym zakres tych danych będzie zależał od tego, czego dotyczy dana Treść Użytkownika.

Podanie danych jest warunkiem przekazania Treści Użytkownika.

Dane są przetwarzane w celu korzystania z aplikacji Inso, w tym przechowywania w systemie teleinformatycznym Treści Użytkownika, co stanowi realizację usługi świadczonej na Twoją rzecz drogą elektroniczną zgodnie z odrębnymi umowami o świadczenie usług elektronicznych. Jeśli jesteś podmiotem zarządzającym placówką, samodzielnie zarządzasz usuwaniem oraz modyfikowaniem Treści Użytkownika dodawanych przez siebie, pracowników lub rodziców. Jeśli z kolei jesteś pracownikiem lub rodzicem, w celu usunięcia lub zmodyfikowania Treści Użytkownika musisz zwrócić do podmiotu zarządzającego placówką, ponieważ nasza rola ogranicza się do pasywnego przechowywania Treści Użytkownika (z zastrzeżeniem uprawnień przewidzianych w odrębnym regulaminie). (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

Realizacja obowiązków wynikających z aktu o usługach cyfrowych (DSA)

Jako dostawca usług pośrednich jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków wynikających z aktu o usługach cyfrowych (DSA), takich jak przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących Treści Użytkownika, przyjmowanie i rozpatrywanie odwołań dotyczących podjętych przez nas decyzji w stosunku do Treści Użytkownika, udzielanie określonych informacji na temat użytkownika po otrzymaniu nakazu wydanego przez upoważnione instytucje lub organy oraz zawiadamianie organów ścigania lub organów sądowych o podejrzeniu popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób w związku z korzystaniem z serwisu. Na te potrzeby przetwarzamy dane osobowe w takim zakresie, jaki jest niezbędny do wywiązania się z obowiązków przewidzianych przez prawo. (Podstawa prawna: Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami DSA)

Realizacja obowiązków wynikających z Europejskiego Aktu o Dostępności (EEA)
Jako podmiot dostarczający system informatyczny oraz związane z nim usługi elektroniczne jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków przewidzianych w europejskich i krajowych przepisach, które dotyczą zapewnienia dostępności cyfrowej aplikacji dla naszych użytkowników (EEA, PAD). W tym celu musimy zapewnić między innymi możliwość składania skarg związanych z zapewnieniem lub niezapewnieniem tej dostępności cyfrowej – co w naturalny sposób wiąże się z przekazywaniem danych osobowych, w szczególności imienia i nazwiska, danych kontaktowych, treści skargi. Na te potrzeby przetwarzamy dane osobowe w takim zakresie, jaki jest niezbędny do wywiązania się z obowiązków przewidzianych przez prawo.  

Twoje dane osobowe, które pozyskaliśmy w związku z realizacją obowiązków dotyczących dostępności cyfrowej, mogą być przez nas przetwarzane przez czas konieczny do udowodnienia, że należycie wywiązywaliśmy się z tych obowiązków. (Podstawa prawna” Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami EEA i przepisów krajowych)

Przeciwdziałanie nadużyciom w ramach aplikacji

Na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników oraz prawidłowego działania aplikacji, jak również w celu przeciwdziałania zachowaniom, które mogą być niezgodne z obowiązującym prawem, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na potrzeby przeciwdziałania nadużyciom w ramach aplikacji – na przykład poprzez wykorzystanie mechanizmów, których zadaniem jest wykrywanie anomalii czy nietypowych zachowań w obrębie aplikacji. 

Zakres przetwarzanych danych osobowych zależy od rodzaju działań, jakie podejmujemy, ale potencjalnie mogą to być wszelkie dane osobowe, jakie posiadamy na Twój temat. 

Jeżeli otrzymamy wezwanie ze strony właściwego organu, służby lub sądu, aby udostępnić Twoje dane osobowe, możemy zostać zobowiązani do przekazania Twoich danych osobowych tym podmiotom, w szczególności na potrzeby prowadzonych postępowań cywilnych lub karnych. Wówczas przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego. 

W pozostałym zakresie opieramy przetwarzanie takich danych osobowych na naszym prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi dbałość o zgodne z prawem funkcjonowanie naszej aplikacji. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO,  art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

  1. Jeżeli jesteś Pracownikiem placówki lub Rodzicem, którego dziecko uczęszcza do placówki:

Obsługa konta pracownika lub rodzica
Rejestracja konta użytkownika dla pracownika lub rodzica, który będzie korzystał w aplikacji Inso z upoważnienia podmiotu zarządzającego placówką, wymaga podania niezbędnych w tym celu danych określonych na etapie zakładania konta. 

W ramach edycji danych konta możesz podać swoje dalej idące dane zgodnie z dostępnymi opcjami w ramach konta. 

Ponadto nasz system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, logując się do konta użytkownika.

Dane przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usług związanych z utworzeniem i obsługą konta użytkownika. 

Po usunięciu konta użytkownika dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z usługą konta użytkownika. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

Obsługa reklamacji
Jeżeli składasz reklamację związaną z aplikacją Inso, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji. 

Podanie danych jest warunkiem skutecznego złożenia reklamacji – jeśli dane w reklamacji będą niewystarczające, możemy prosić Cię o uzupełnienie reklamacji o brakujące informacje. 

Dane przetwarzane są w celu obsługi procesu reklamacyjnego. Po realizacji takiego procesu dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z obsługą procesu reklamacyjnego. (Podstawa prawna: Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami dotyczącymi odpowiedzialności za zgodność z umową, art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

Kontakt i obsługa korespondencji

Kontaktując się z nami za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji, np. poczty elektronicznej, komunikatorów społecznościowych, w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji.

Podanie danych jest warunkiem nawiązania kontaktu. 

Ponadto, system komunikacji zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, przesyłając wiadomość.

Dane przetwarzane są w celu prowadzenia komunikacji, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Po zakończeniu komunikacji dane trafiają do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z prowadzoną komunikacją. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Tworzenie archiwum

Na potrzeby naszej działalności możemy tworzyć archiwa: zarówno w postaci tradycyjnej, jak i cyfrowej. Do archiwów trafiają dane osobowe, które przetwarzaliśmy w związku z Tobą, a ich zakres może się różnić w zależności od tego, jakie dane do nas trafiły i jaki zakres danych uzasadniony jest pod kątem archiwalnym. W tym przypadku opieramy się na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na porządkowaniu i organizowaniu nośników danych osobowych. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Obrona, ustalenie lub dochodzenie roszczeń

Korzystanie z naszej aplikacji, jak również zawarcie umowy z nami, może rodzić w przyszłości określone roszczenia po naszej lub Twojej stronie. W związku z tym jesteśmy uprawnieni do przetwarzania danych osobowych w celu obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. W ramach tego celu możemy przetwarzać wszelkie dane osobowe, które wiążą się z danym roszczeniem, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, czego dotyczy dane roszczenie. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na ochronie naszych interesów. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Obsługa mediów społecznościowych

Jeżeli obserwujesz nasze profile w serwisach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przez nas w mediach społecznościowych, w naturalny sposób widzimy Twoje dane, które są publicznie dostępne w Twoim profilu społecznościowym. Przetwarzamy te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes.

Jeżeli kontaktujesz się z nami za pośrednictwem prywatnej wiadomości, w sposób naturalny przekazujesz nam swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności wizerunek oraz imię i nazwisko. Twoje dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes.

Może się zdarzyć, że to my będziemy stroną inicjującą kontakt z Tobą za pośrednictwem mediów społecznościowych - wówczas Twoje dane będą przetwarzane w celu poszukiwania potencjalnych kontrahentów, oferowania i nawiązywania współpracy, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem. Wiadomości wysłane do nas za pośrednictwem mediów społecznościowych podlegają automatycznej archiwizacji za sprawą narzędzi dostępnych w ramach poszczególnych serwisów społecznościowych i są dla nas dostępne do momentu ich usunięcia przez Ciebie. Masz wgląd do wszystkich wymienionych z nami wiadomości w zakładce z prywatnymi wiadomościami.

Korzystanie przez Ciebie z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Twoją rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie od nas, usługi drogą elektroniczną. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Analiza i statystyka

Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Przetwarzanie tych informacji opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników na stronie w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację naszych działań.

Z poziomu narzędzi mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.

Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Zapewnienie dodatkowych funkcji z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

Na naszych stronach internetowych możemy osadzać odtwarzacze wideo lub audio, widgety społecznościowe, moduł komentarzy lub inne narzędzia dostarczane przez podmioty trzecie. Wszystkie te narzędzia przetwarzają Informacje Anonimowe. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości korzystania z dodatkowych funkcji na stronie. Z poziomu narzędzi nie mam wglądu do innych informacji, ponadto informacje te nie są nam do niczego potrzebne – Informacje Anonimowe są przetwarzane są wyłącznie po to, żeby mogły działać dodatkowe funkcje. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych

Jako administrator danych osobowych jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków związanych z ochroną danych osobowych. W związku z tym możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, o ile jest to niezbędne do wykonania tych obowiązków (np. w przypadku rozpatrywania Twojego żądania dotyczącego Twoich danych osobowych). Zakres danych zależy od tego, jakie dane są nam potrzebne do realizacji obowiązku i udowodnienia przestrzegania RODO. Ponadto w tym przypadku opieramy się także na naszym prawnie uzasadnionym interesie, który polega na zabezpieczeniu danych koniecznych do wykazania rozliczalności. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Obsługa komentarzy / opinii

Możemy poprosić Cię o wystawienie opinii aplikacji Inso lub w inny sposób zachęcić do zrecenzowania naszej aplikacji. W takiej sytuacji musisz podać dane niezbędne do publikacji komentarza / opinii, takie jak imię i nazwisko, placówka lub inne dane pozwalające określić tożsamość osoby przekazującej komentarz / opinię.

Podanie danych jest warunkiem zamieszczenia komentarza / opinii.

Nasz system komentarzy / opinii może być obsługiwany przez zewnętrznego dostawcę. W takiej sytuacji korzystanie z systemu może podlegać regulaminowi oraz polityce prywatności zewnętrznego dostawcy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

Dane przetwarzane są w celu publikacji komentarza / opinii, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes.

W odniesieniu do komentarza / opinii w każdej chwili możesz zażądać ich modyfikacji lub całkowitego usunięcia ze strony internetowej lub aplikacji. Usunięty komentarz /opinia wraz z Twoimi danymi trafia do archiwum na potrzeby ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z komentarzem / opinią. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

Przechowywanie Treści Użytkownika

Przekazując Treść Użytkownika (zgodnie z definicją zawartą w naszym regulaminie), np. informacje o pracownikach, informacje o dzieciach i rodzicach czy inne informacja związane z prowadzeniem placówki, musisz podać dane osobowe niezbędne w tym celu – przy czym zakres tych danych będzie zależał od tego, czego dotyczy dana Treść Użytkownika.

Podanie danych jest warunkiem przekazania Treści Użytkownika.

Dane są przetwarzane w celu korzystania z aplikacji Inso, w tym przechowywania w systemie teleinformatycznym Treści Użytkownika, co stanowi realizację usługi świadczonej na Twoją rzecz drogą elektroniczną zgodnie z odrębnymi umowami o świadczenie usług elektronicznych. Jeśli jesteś pracownikiem lub rodzicem, w celu usunięcia lub zmodyfikowania Treści Użytkownika musisz zwrócić do podmiotu zarządzającego placówką, ponieważ nasza rola ogranicza się do pasywnego przechowywania Treści Użytkownika (z zastrzeżeniem uprawnień przewidzianych w odrębnym regulaminie). (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)


Realizacja obowiązków wynikających z aktu o usługach cyfrowych (DSA)

Jako dostawca usług pośrednich jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków wynikających z aktu o usługach cyfrowych (DSA), takich jak przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących Treści Użytkownika, przyjmowanie i rozpatrywanie odwołań dotyczących podjętych przez nas decyzji w stosunku do Treści Użytkownika, udzielanie określonych informacji na temat użytkownika po otrzymaniu nakazu wydanego przez upoważnione instytucje lub organy oraz zawiadamianie organów ścigania lub organów sądowych o podejrzeniu popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób w związku z korzystaniem z serwisu. Na te potrzeby przetwarzamy dane osobowe w takim zakresie, jaki jest niezbędny do wywiązania się z obowiązków przewidzianych przez prawo. (Podstawa prawna: Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami DSA)

Realizacja obowiązków wynikających z Europejskiego Aktu o Dostępności (EEA)

Jako podmiot dostarczający system informatyczny oraz związane z nim usługi elektroniczne jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków przewidzianych w europejskich i krajowych przepisach, które dotyczą zapewnienia dostępności cyfrowej aplikacji dla naszych użytkowników (EEA, PAD). W tym celu musimy zapewnić między innymi możliwość składania skarg związanych z zapewnieniem lub niezapewnieniem tej dostępności cyfrowej – co w naturalny sposób wiąże się z przekazywaniem danych osobowych, w szczególności imienia i nazwiska, danych kontaktowych, treści skargi. Na te potrzeby przetwarzamy dane osobowe w takim zakresie, jaki jest niezbędny do wywiązania się z obowiązków przewidzianych przez prawo.  

Twoje dane osobowe, które pozyskaliśmy w związku z realizacją obowiązków dotyczących dostępności cyfrowej, mogą być przez nas przetwarzane przez czas konieczny do udowodnienia, że należycie wywiązywaliśmy się z tych obowiązków. (Podstawa prawna: Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami EEA i przepisów krajowych)

Przeciwdziałanie nadużyciom w ramach aplikacji

Na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników oraz prawidłowego działania aplikacji, jak również w celu przeciwdziałania zachowaniom, które mogą być niezgodne z obowiązującym prawem, możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na potrzeby przeciwdziałania nadużyciom w ramach aplikacji – na przykład poprzez wykorzystanie mechanizmów, których zadaniem jest wykrywanie anomalii czy nietypowych zachowań w obrębie aplikacji. 

Zakres przetwarzanych danych osobowych zależy od rodzaju działań, jakie podejmujemy, ale potencjalnie mogą to być wszelkie dane osobowe, jakie posiadamy na Twój temat.  Jeżeli otrzymamy wezwanie ze strony właściwego organu, służby lub sądu, aby udostępnić Twoje dane osobowe, możemy zostać zobowiązani do przekazania Twoich danych osobowych tym podmiotom, w szczególności na potrzeby prowadzonych postępowań cywilnych lub karnych. Wówczas przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego. W pozostałym zakresie opieramy przetwarzanie takich danych osobowych na naszym prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi dbałość o zgodne z prawem funkcjonowanie naszej aplikacji. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO, 

art. 6 ust. 1 lit. c RODO)

Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

W ramach każdego z opisanych powyżej celów możemy przetwarzać inny zakres danych – taki, jaki jest niezbędny do realizacji określonego celu. Pośród danych znajdują się informacje takie jak: 

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • adres IP,
  • wizerunek,
  • adres do doręczeń,
  • dane do faktury,
  • numer rachunku bankowego,
  • szczegóły złożonego zamówienia,
  • dane zgromadzone w systemie mailingowym,
  • informacje widoczne w profilach w mediach społecznościowych,
  • informacje zawarte w korespondencji,
  • informacje zawarte w komentarzu / opinii,
  • Informacje Anonimowe.  

Czym są „Informacje Anonimowe”?

Korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg informacji związanych z korzystaniem z naszej strony internetowej lub aplikacji. Chodzi w szczególności o następujące informacje:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej,
  • przeglądane podstrony,
  • czas spędzony na stronie lub aplikacji,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • kliknięcia w poszczególne linki,
  • ruchy myszką,
  • scrollowania strony lub aplikacji,
  • źródło, z którego przechodzisz na stronę,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć,
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości.
  • Twoje zainteresowania lub inne preferencje określone na podstawie aktywności w sieci.

Informacja te określane są niniejszej Polityce prywatności jako „Informacje Anonimowe”.

Informacje Anonimowe same w sobie nie mają, w naszej ocenie, charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają nam na Twoją identyfikację oraz nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy na Twój temat. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę rygorystyczne orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i podzielone zdania wśród prawników, z ostrożności, na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych, zawarliśmy w Polityce prywatności również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.

Nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci dostępu do Informacji Anonimowych na Twój temat, ponieważ żadnych z Informacji Anonimowych nie jesteśmy w stanie przypisać do żadnego konkretnego użytkownika. Z poziomu narzędzi gromadzących Informacje Anonimowe mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.

Przetwarzanie Informacji Anonimowych pozwala na zapewnianie Ci możliwości korzystania z funkcjonalności dostępnych na stronie internetowej lub w aplikacji. Ponadto Informacje Anonimowe wykorzystywane są w celach analitycznych i statystycznych oraz marketingowych, takich jak ustawianie i targetowanie reklam.

Informacje Anonimowe przetwarzane są również przez dostawców narzędzi na zasadach wynikających z ich regulaminów oraz polityk prywatności. Mogą być one wykorzystywane przez tych dostawców do świadczenia i ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przez oszustwami i nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w poszczególnych serwisach, witrynach i aplikacjach. Szczegółowe informacje z tym związane znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

Skąd mamy informacje na Twój temat?

W większości przypadków sam je nam przekazujesz. Przykładowo dzieje się tak, gdy rejestrujesz konto użytkownika, nawiązujesz z danymi kontakt, przesyłasz reklamację lub skargę, a także korzystasz z funkcjonalności dostępnych w naszej aplikacji lub w zewnętrznych serwisach (np. społecznościowych).

Ponadto część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych znajdziesz w załączniku do Polityki prywatności.

Czy dane są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Przeanalizowaliśmy ryzyka, jakie wiążą się z poszczególnymi procesami przetwarzania Twoich danych, a następnie wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Na bieżąco monitorujemy stan infrastruktury technicznej, szkolimy personel, przyglądamy się stosowanym procedurom, wprowadzamy konieczne usprawnienia.

Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy tak długo, jak to jest uzasadnione w ramach danego celu przetwarzania danych osobowych, w związku z czym okresy przetwarzania różnią się w zależności od celu. Pamiętaj, że zakończenie przetwarzania Twoich danych w ramach jednego celu niekoniecznie musi prowadzić do całkowitego usunięcia lub zniszczenia Twoich danych osobowych, ponieważ ten sam zestaw danych może być przetwarzany w ramach innego celu, przez okres dla niego wskazany. Całkowite usunięcie lub zniszczenie danych następuje w momencie, gdy zakończymy realizację wszystkich celów oraz w innych przypadkach wskazanych w RODO.

Okresy przechowywania zostały wskazane poniżej:

  • Obsługa konta klienta: Do czasu usunięcia konta użytkownika
  • Zawarcie umowy i obsługa umowy: Do czasu wykonania umowy
  • Reprezentacja klienta lub cele kontaktowe: Do czasu wykonania umowy
  • Obsługa reklamacji: Do czasu zakończenia obsługi reklamacji 
  • Obsługa newslettera (informacji handlowych wysyłanych pocztą elektroniczną): Do czasu rezygnacji z otrzymywania newslettera
  • Kontakt i obsługa korespondencji: Do czasu trwania kontaktu między nami
  • Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych: Przez czas przewidziany w przepisach prawa
  • Tworzenie archiwum: Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  • Obrona, ustalenie lub dochodzenie roszczeń: Do czasu przedawnienia roszczeń
  • Tworzenie grup odbiorców reklam: Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  • Obsługa mediów społecznościowych: Przez czas, w jaki informacje dostępne są w ramach serwisu społecznościowego
  • Analiza i statystyka: Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  • Działalność marketingowa: Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  • Zapewnienie dodatkowych funkcji z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych: Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  • Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych: Do upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako administratora danych osobowych
  • Obsługa komentarzy / opinii: Do czasu usunięcia komentarza / opinii
  • Przechowywanie Treści Użytkownika: Do czasu usunięcia Treści Użytkownika
  • Realizacja obowiązków wynikających z aktu o usługach cyfrowych (DSA): Do upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako hostingodawcy
  • Realizacja obowiązków wynikających z Europejskiego Aktu o Dostępności (EEA): Do upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako usługodawcy
  • Przeciwdziałanie nadużyciom w ramach aplikacji: Do czasu utraty przydatności informacji lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania

Kim są odbiorcy danych osobowych?

Zaryzykujemy stwierdzenie, że współczesny biznes nie jest w stanie obejść się bez usług świadczonych przez podmioty trzecie. My również z takich usług korzystamy. Część z tych usług wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, zostali wskazani poniżej.

  • Hostingodawca - cel: Przechowywanie danych na serwerze
  • Dostawca systemu fakturowego - cel: Wystawianie faktur
  • Dostawca systemu mailingowego - cel: Obsługa newslettera
  • Dostawca usług chmurowych - cel: Usługi Google, usługi Apple, usługi Microsoft
  • Biuro rachunkowe - cel: Księgowość
  • Dostawca systemu CRM - cel: Zarządzanie projektami, usprawnienie pracy
  • Obsługa techniczna - cel: Prace techniczne dotyczące obszarów z danymi osobowymi

W przypadku, gdy umowa obejmuje także montaż czytników, Twoje dane udostępniane są przewoźnikowi w celu dostawy zamówienia, oraz osobie, która będzie zajmować się montażem tych czytników. 

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do Twoich danych osobowych.

Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje, raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się Twoje dane osobowe.

Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

Gdy chodzi o Informacje Anonimowe, dostęp do nich mają dostawcy narzędzi, które gromadzą Informacje Anonimowe. Dostawcy tych narzędzi są samodzielnymi administratorami danych w nich gromadzonych i mogą udostępniać te dane na zasadach określonych przez siebie we własnych regulaminach i politykach prywatności, na co nie mamy wpływu. Lista narzędzi zewnętrznych znajduje się w załączniku do Polityki prywatności.

Czy przekazujemy dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

Tak, część operacji przetwarzania Twoich danych osobowych może wiązać się z ich przekazywaniem do państw trzecich.

Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi wykorzystujących zasoby zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych.

Oprócz tego, do państw trzecich, w szczególności USA, mogą być przekazywane Informacje Anonimowe gromadzone w związku z wykorzystywaniem narzędzi wskazanych w załączniku do niniejszej polityki prywatności.   

Czy korzystamy z profilowania? 

Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały. Owszem, korzystamy z narzędzi, w ramach których możemy podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako użytkownika, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz zawrzeć itp.

Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Ciebie w ramach danej strony czy też podpowiadać Ci produkty, które mogą Cię zainteresować. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej. Zachęcamy Cię do pogłębienia wiedzy na temat reklamy behawioralnej, w szczególności w zakresie kwestii związanych z prywatnością. Szczegółowe informacje, wraz z możliwością zarządzania ustawieniami w zakresie reklamy behawioralnej, znajdziesz tutaj.

Jakie masz prawa?

RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli);
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie);
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);
  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi);
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 15–21 RODO. Zachęcamy do zapoznania się z tymi przepisami. Ze swojej strony uważamy za potrzebne wyjaśnić Ci, że wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych. 

Podkreślamy, że jedno z uprawnień wskazanych powyżej przysługuje Ci zawsze: jeżeli uznasz, że przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych dopuściliśmy się naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Czy korzystamy z cookies lub innych podobnych technologii i na czym to polega?

Nasza strona internetowa oraz aplikacja, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystują pliki cookies oraz inne podobne technologie, takie jak kody lub piksele śledzące, API konwersji itp.   

Z wykorzystaniem cookies lub innych podobnych technologii gromadzone są określone informacje wykorzystywane następnie w różnych celach, począwszy od zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony lub aplikacji, poprzez analizę zachowań użytkowników, skończywszy na kierowaniu targetowanej reklamy. 

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies oraz innych podobnych technologiach, możesz zapoznać się np. z tymi materiałami: 

Na jakiej podstawie korzystamy z cookies lub innych podobnych technologii?

Z plików cookies lub innych podobnych technologii korzystamy na podstawie Twojej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies lub inne podobne technologie są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usług.

Pliki cookies lub inne podobne technologie, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usług, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z nich. Podczas Twojej pierwszej wizyty na naszej stronie lub w aplikacji wyświetlany jest Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania cookies lub innymi podobnymi technologiami, tj. zdecydowania, na które pliki cookies lub inne podobne technologie się godzisz, a które chcesz blokować.

Czy możesz wyłączyć pliki cookies lub inne podobne technologie?

Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies lub innych podobnych technologii w ramach swojej przeglądarki internetowej lub aplikacji. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies lub inne podobne technologie. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.

Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookies utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu.

Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies lub podobnymi technologiami, takie jak np. Ghostery. Opcję kontroli nad plikami cookies lub podobnymi technologiami może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp.

Ponadto w Internecie dostępne są narzędzia pozwalające na kontrolę nad niektórymi rodzajami plików cookies lub innych technologii, w szczególności na zbiorowe zarządzanie ustawieniami reklamy behawioralnej.

Dajemy Ci również możliwość kontroli nad plikami cookies lub innymi podobnymi technologiami bezpośrednio z poziomu naszej strony i aplikacji. Zaimplementowaliśmy specjalny mechanizm prywatności, który pozwala Ci blokować te pliki cookies lub inne technologie, których sobie nie życzysz. Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies lub innych technologii może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na naszych stronach lub w aplikacji oraz powodować trudności w korzystaniu ze strony lub aplikacji, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies lub inne podobne technologie. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies lub technologie związane z wtyczkami serwisów społecznościowych, przyciski, widgety, funkcje społecznościowe zaimplementowane na naszych stronach mogą być dla Ciebie niedostępne.

W jakich celach korzystamy z plików cookies lub innych podobnych technologii?

Pliki cookies lub inne podobne technologie wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów, takich jak utrzymywanie sesji po zalogowaniu, prawidłowe przesyłanie formularzy widocznych na stronach lub w aplikacji, osadzanie odtwarzaczy wideo lub audio, działanie wtyczek społecznościowych itp. 

Ponadto, pliki cookies lub inne podobne technologie wykorzystywane są w celu prowadzenia działań statystycznych, analitycznych i marketingowych. 

W plikach cookies przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu prywatności funkcjonującej w ramach naszej strony lub aplikacji. 

Część plików cookies lub innych podobnych technologii związana jest z narzędziami zewnętrznymi, z których korzystamy, a dostawcy tych narzędzi mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych za pomocą tych plików cookies lub innych podobnych technologii. Szczegóły na temat narzędzi zewnętrznych znajdują się w załączniku do Polityki prywatności.

Jakie narzędzia zewnętrzne są przez nas wykorzystywane?

Wykaz narzędzi, które wymagają używania cookies lub innych podobnych technologii, oraz szczegółowy opis tych narzędzi znajdziesz w załączniku do Polityki prywatności.

Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach strony?

Tak, korzystamy z narzędzi zewnętrznych, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na naszych stronach. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w załączniku do Polityki prywatności.

Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

Tak, korzystamy z narzędzi zewnętrznych, w ramach których możemy kierować reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach naszych stron. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w załączniku do niniejszej Polityki prywatności.

W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach niniejszej Polityki prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy behawioralnej itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody zebraliśmy jeszcze raz te informacje w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.

  • ustawienia prywatności ramach przeglądarki internetowej lub aplikacji;
  • wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie prywatnością np. Ghostery;
  • dodatkowe oprogramowanie zarządzające prywatnością;
  • tryb incognito w przeglądarce internetowej;
  • ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com;
  • mechanizm prywatności dostępny z poziomu naszej strony lub aplikacji;
  • ustawienia prywatności w ramach poszczególnych serwisów społecznościowych.

Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?

Jak widzisz, tematyka przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i zarządzania ogólnie pojętą prywatnością jest dość skomplikowana. Dołożyliśmy wszelkich starań, by niniejszy dokument dostarczył Ci jak najdalej idącej wiedzy w ważnych dla Ciebie kwestiach. Jeżeli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, chcesz dowiedzieć się więcej lub po prostu porozmawiać o Twojej prywatności, napisz do naszego Inspektora Ochrony Danych na adres iod@inso.pl.  

Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?

Tak, możemy modyfikować tę Politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli posiadasz konto użytkownika lub subskrybujesz newsletter, o każdej zmianie Polityki prywatności otrzymasz wiadomość. Wszystkie archiwalne wersje Polityki prywatności podlinkowane są poniżej.

Polityka prywatności obowiązuje od dnia 1 lipca 2025 r.

Załącznik 1: Wykaz narzędzi zewnętrznych

Google Tag Manager
Korzystamy z narzędzia Google Tag Manager zapewnianego przez amerykańską spółkę Google LLC, które to narzędzie służy do zarządzania tagami i ładowaniem skryptów w ramach strony. 

Google Tag Manager jako narzędzie samo w sobie nie gromadzi żadnych informacji poza tymi, które niezbędne są do jego prawidłowego działania, ale odpowiada za ładowanie innych skryptów opisanych poniżej.

Hotjar
Korzystamy z narzędzia Hotjar, żeby lepiej zrozumieć Twoje potrzeby oraz optymalizować naszą stronę pod kątem Twoich doświadczeń związanych z korzystaniem z niej. Narzędzie zapewniane jest przez spółkę Hotjar Limited. 

Hotjar rejestruje każdego odwiedzającego naszą stronę i umożliwia odtworzenie nagrania wideo z jego ruchu na naszej stronie, jak również wygenerowanie tzw. map cieplnych. W ramach narzędzia Hotjar nie mamy dostępu do informacji, które pozwalają nam na Twoją identyfikację, ponieważ Hotjar nie rejestruje procesu wypełnienia formularzy przeznaczonych do przekazywania danych osobowych. 

W celu korzystania z Hotjar zaimplementowaliśmy w kodzie naszej strony specjalny kod śledzący Hotjar. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Hotjar Limited. Zgromadzone w ramach plików cookies informacje przechowywane są przez Hotjar w ramach pseudonimowego profilu użytkownika. Ani Hotjar, ani my wykorzystujemy tych informacji do Twojej identyfikacji.

Możesz sprzeciwić się tworzeniu przez Hotjar Twojego profilu użytkownika, przechowywania przez Hotjar informacji na temat Twojego korzystania z naszej strony oraz wykorzystywania plików cookies Hotjar tutaj.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z przetwarzaniem danych w ramach Hotjar, zachęcamy do zapoznania się z polityką prywatności Hotjar.

Google Analytics

Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez amerykańską spółkę Google LLC. W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowany został w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.

Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie. W ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom, możemy prowadzić analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej i prowadzić statystyki z tym związane, a następnie wyciągać wnioski z tej statystki w celu projektowania rozwiązań poprawiających efektywność strony. 

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcam do zapoznania się z tymi informacjami.

Google Ads

Korzystamy z funkcji remarketingowych dostępnych w ramach systemu reklamowego Google zapewnianego przez amerykańską spółkę Google LLC. Przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który zbiera informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie. 

Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach sieci Google w zależności od Twoich zachowań na naszej stronie. 

Przykładowo, jeżeli wyświetlisz jakiś produkt, informacja o tym fakcie zostanie odnotowana przez plik remarketing cookie, co sprawi, że będziemy mogli skierować do Ciebie reklamę dotyczącą tego produktu lub jakąkolwiek inną, którą uznamy za właściwą. 

Reklama ta zostanie wyświetlona Ci w ramach sieci Google podczas korzystania przez Ciebie z Internetu, przeglądania innych stron internetowych itp. Podkreślamy, że używając Google Ads, korzystamy wyłącznie z Informacji Anonimowych.  

Używając Google Ads, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Ci naszą reklamę.

Jeżeli nie chcesz otrzymywać personalizowanych reklam, możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/. Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami.

YouTube

Na naszych stronach osadzane są widgety YouTube pozwalające Ci odtwarzać nagrania dostępne w serwisie YouTube bezpośrednio z naszych stron. Serwis YouTube obsługiwany jest przez amerykańską spółkę Google LLC. 

Gdy odtwarzasz nagranie, YouTube zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookies, w tym plik cookies DoubleClick i otrzymuje informacje, że odtworzyłeś nagranie z poziomu określonej strony internetowej, nawet jeśli nie posiadasz konta Google czy nie jesteś akurat zalogowany. Jeśli zalogowałeś się do konta Google, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do Twojego konta. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez Google, jak również możliwość kontaktu oraz Twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności zostały opisane w polityce prywatności Google.

Jeśli nie chcesz, aby Google przyporządkowywał dane zebrane w trakcie odtwarzania wideo bezpośrednio Twojemu profilowi, przed odtworzeniem wideo musisz się wylogować ze swojego konta. Możesz również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Twojej przeglądarki, np. blokowanie skryptów. 

Informacje gromadzone w ramach plików cookies związanych z osadzonymi na naszych stronach filmami z serwisu YouTube wykorzystywane są przez Google w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania widgetu, analizy i optymalizacji w zakresie świadczonych przez YouTube usług, jak również w celach personalizacji i reklamy. Nie mamy dostępu do tych informacji. Dla nas ważne jest tylko to, żeby odtwarzacz działał prawidłowo.

Pamiętaj, że odtwarzając nagrania dostępne w serwisie YouTube, korzystasz z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Google LLC. Google LLC jest samodzielnym, niezależnym od nas podmiotem świadczącym na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną. Szczegółów w zakresie zasad korzystania z YouTube, w tym ochrony prywatności, możesz szukać w dokumentach udostępnianych bezpośrednio przez YouTube: regulamin i polityka prywatności

Meta Pixel

Korzystamy z systemu reklamowego Meta zapewnianego przez amerykańską spółkę Meta Platform Inc. W celu kierowania do Ciebie reklam spersonalizowanych pod kątem Twoich zachowań na naszej stronie zaimplementowaliśmy w ramach strony Pixel Meta, który w sposób automatyczny informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie przesyłane następnie do systemu reklamowego Meta. 

W ramach systemu reklamowego Meta mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach systemu reklamowego Meta w zależności od Twoich zachowań na naszej stronie oraz prowadzić pomiary skuteczności realizowanych kampanii reklamowych w celu wyciągania wniosków pozwalających na optymalizację tych kampanii pod kątem efektywności. 

Spółka Meta Platform Inc. może łączyć informacje zbierane z wykorzystaniem Pixel Meta z innymi informacjami o Tobie gromadzonymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisów zarządzanych przez spółkę (m.in. Facebook, Instagram) i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Meta nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Meta. Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności. Tutaj znajdziesz przydatne informacje w tym zakresie.

HubSpot

Na naszej stronie internetowej zaimplementowaliśmy narzędzie pod nazwą HubSpot, które jest dostarczane przez amerykańską spółkę HubSpot, Inc.

Narzędzie to służy nam do prowadzenia działań z zakresu marketing automation oraz działań analitycznych — dzięki niemu możemy śledzić aktywność potencjalnych klientów na stronie www oraz dostosowywać funkcjonalności na stronach do tych właśnie aktywności, a także lepiej planować potencjalną ścieżkę zakupową. 

W tym celu zainstalowaliśmy na naszych stronach kod śledzenia HubSpot, który umożliwia HubSpot monitorowanie ruchu na naszych stronach. Dane naszych użytkowników są gromadzone i wykorzystywane do monitorowania ruchu w witrynie. HubSpot wykorzystuje również pewne dane zebrane za pomocą kodu śledzenia HubSpot do ulepszania swoich produktów i usług, w tym komercyjnego zbioru danych Breeze Intelligence. 

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych przez HubSpot znajdziesz w Regulaminie, Polityce prywatności oraz Polityce cookies.

Amplitude

W aplikacji Inso używamy narzędzia pod nazwą Amplitude, które jest dostarczane przez amerykańską spółkę Amplitude, Inc.

Amplitude jest oprogramowaniem służącym do analizy cyfrowej, w szczególności na potrzeby analityki ruchu użytkowników w obrębie naszej aplikacji. Jest to narzędzie nieco podobne do Google Analytics, które zostało opisane powyżej, jednak Amplitude pozwala nam się skupić przede wszystkim na analizie konkretnego produktu, jakim jest aplikacja Inso.  

W ramach kodu śledzącego Amplitude możemy zbierać takie dane, jak informacje o aktywności użytkowników w przeglądaniu witryn internetowych i aplikacji, odtwarzanie sesji, historia logowania, lokalizacja oraz informacje o urządzeniu (np. identyfikatory urządzenia (nie Apple ID), system operacyjny i adresy IP). Informacje te są Informacjami Anonimowymi i nie są powiązane z żadnym konkretnym użytkownikiem. 

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych przez Amplitude znajdziesz w Regulaminie, Polityce prywatności oraz Polityce cookies.

Intercom

Na naszej stronie internetowej oraz w aplikacji Inso zaimplementowaliśmy funkcję czatu dostarczanego przez amerykańską spółkę Intercom. 

Podstawowym przeznaczeniem czata jest umożliwienie użytkownikom szybkiego i łatwego kontaktu z personelem Inso. Ponadto oprogramowanie Intercom umożliwia nam wyświetlanie określonych powiadomień, na przykład o nowościach w aplikacji. 

W ramach zainstalowanego skryptu Intercom może zbierać takie informacje, jak daty pierwszej i ostatniej wizyty, liczba sesji, język przeglądarki, odwiedzone URL-e, lokalizacja (miasto, kraj), system operacyjny. Informacje te są Informacjami Anonimowymi i nie są powiązane z żadnym konkretnym użytkownikiem. 

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych przez Intercom znajdziesz w Regulaminie, Polityce prywatności oraz Polityce cookies.

Spotify

Na naszych stronach osadzane są widgety Spotify pozwalające Ci odtwarzać nagrania dostępne w serwisie Spotify bezpośrednio z naszych stron. Operatorem serwisu Spotify jest szwedzka spółka Spotify AB. 

Kiedy odwiedzasz stronę z osadzonym widgetem Sporify, Spotify otrzymuje pewne informacje, w tym informacje o odwiedzonej witrynie oraz interakcjach z widgetem. Spotify i widget mogą Cię rozpoznawać, w szczególności z wykorzystaniem technologii plików cookies. Spotify wykorzystuje gromadzone w ten sposób informacje do zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania widgetu, analizy i optymalizacji w zakresie świadczonych przez Spotify usług, jak również w celach personalizacji i reklamy. Nie mamy dostępu do tych informacji. Dla nas ważne jest tylko to, żeby odtwarzacz działał prawidłowo.

Pamiętaj, że odtwarzając nagrania dostępne w serwisie Spotify, korzystasz z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Spotify. Spotify jest samodzielnym, niezależnym od nas podmiotem świadczącym na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną. Szczegółów w zakresie zasad korzystania ze Spotify, w tym ochrony prywatności, możesz szukać w dokumentach udostępnianych bezpośrednio przez Spotify: regulamin i polityka prywatności.