Historia klienta

“Choć jesteśmy małą placówką, to od samego początku nie wyobrażałam sobie prowadzenia przedszkola bez wsparcia aplikacji Inso.”

Poznajcie Panią Katarzynę Kostańską-Murzicz, która jest dyrektorem przedszkola „Puzzelek” w Gdyni. Przedszkole powstało w 2020 roku, a obecnie uczęszcza do niego około 17 dzieci. Mimo tak niewielkiej placówki, Pani Katarzyna nie wyobrażała sobie prowadzenia przedszkola bez wsparcia aplikacji i od samego początku funkcjonowania korzysta z aplikacji Inso. Jak Inso sprawdza się w niedużym przedszkolu i jakie funkcje są najbardziej przydatne? Zapraszamy do przeczytania całej historii Pani Katarzyny!

Spis treści

Historia powstania przedszkola „Puzzelek”

Razem z przyjaciółką zdecydowałyśmy się otworzyć własne przedszkole, wyjątkowe, bo nasze – przyjazne dzieciom i rodzicom, według naszej wizji. Bliska nam jest idea tworzenia miejsca, w którym autentycznie tworzymy relacje z dziećmi w oparciu o podstawowe wartości uniwersalne: dobro, tolerancję, wolność, prawdę, sprawiedliwość i miłość. Pragniemy to osiągać budując dobre, właściwe relacje z dziećmi i rodzicami, tak by każdy czuł się u nas i z nami bezpiecznie. Wszystko to w bliskiej harmonii i równowadze z naturą, która pozwala dzieciom na eksplorację i dostrzeganie ekosystemu, którego jesteśmy częścią. Przedszkole prowadzimy we dwie, jesteśmy nauczycielkami - przedszkolankami z powołania, a ja dodatkowo, z racji mojego doświadczenia pełnię rolę dyrektora.

Nasze przedszkole nosi nazwę „Puzzelek". Nie długo szukałyśmy odpowiedniej nazwy. Ostatecznie zdecydowałyśmy się na taką nazwę z uwagi na moje doświadczenia w pracy z własnym dzieckiem, które jest dotknięte autyzmem, zatem nazwa odzwierciedla część mojej drogi i długoletnie doświadczenie. Każdego dnia pracujemy nad tym, by „Puzzelek” był przyjaznym miejscem dla wszystkich dzieci.

Aplikacja Inso w małym przedszkolu

Choć jesteśmy małą placówką, to od samego początku nie wyobrażałam sobie prowadzenia przedszkola bez wsparcia aplikacji – dodam więcej, bez aplikacji Inso. Przedszkole jest dla nas sposobem na życie, a dzięki aplikacji możemy funkcjonować profesjonalnie. Przyznam, że zrezygnowałyśmy z kosztownej strony internetowej i jesteśmy w stanie funkcjonować, ale bez Inso nie widzę naszej działalności.

Przydatne funkcje aplikacji

Inso umożliwia nam codzienny kontakt z rodzicami. Ułatwia szybkie przesyłanie ogłoszeń do całej grupy lub tylko do wybranych osób. To bardzo cenna funkcja, zwłaszcza gdy potrzebuję szybkiej informacji zwrotnej od rodziców. Niezależnie od wielkości placówki, edukacja i rozwój społeczny dzieci powinny być zawsze na pierwszym miejscu, a aplikacja Inso daje nam ku temu narzędzia.

Aplikacja ułatwia mi również sprawy finansowe, szczególnie naliczanie płatności. Dzięki aplikacji mogę bez problemu wprowadzać dodatkowe opłaty za zajęcia, wyjazdy czy inne wydarzenia. Płatności odhaczają się automatycznie, kiedy rodzice płacą, co oszczędza mój czas poświęcany na sprawdzanie wpłat.

Korzystamy również z dziennika elektronicznego, który umożliwia nam automatyczne wprowadzanie informacji, co znacząco ułatwia nam codzienną pracę. Osobiście doceniam to rozwiązanie, bo w mojej wcześniejszej pracy nieustanne uzupełnianie dzienników papierowych było dla mnie zmorą – z aplikacją robimy wszystko automatycznie i jest to wygodne.

Obsługa klienta – jak to wygląda w Inso?

Przyznam, że wcześniej korzystałam z innej aplikacji i problemy nigdy nie były rozwiązywane tak błyskawicznie jak w Inso. Często zdarza mi się pracować w weekend i czasem napotkam jakiś problem, od razu zgłaszam go na czacie do Inso. Kiedy tylko wracam do pracy w poniedziałek, odpowiedź już czeka, a problem jest rozwiązany.

Rodzice w aplikacji Inso

Rodzice nigdy nie mieli zastrzeżeń do aplikacji Inso. Widzą, że aplikacja jest funkcjonalna, zapewnia im bieżący kontakt i dostęp do wszelkich informacji.

Podsumowanie

Aplikacja Inso to idealne rozwiązanie także dla małych placówek, które potrzebują wsparcia w codziennym zarządzaniu. Inso automatyzuje płatności, usprawnia komunikację z rodzicami i ułatwia prowadzenie dokumentacji, co jest szczególnie cenne tam, gdzie zasoby i czas są ograniczone. Dzięki Inso placówki mogą zaoszczędzić czas, zwiększyć kontrolę nad administracją i skupić się na tym, co najważniejsze – budowaniu przyjaznego miejsca dla dzieci i ich rodziców.

§ Podstawa Prawna

Agnieszka Buczyńska
Specjalista ds. marketingu w Inso
Data publikacji wpisu:
22
-
11
-
2024

Umów darmową prezentację i sprawdź lepszy sposób organizacji pracy w Twoich placówkach

lub zadzwoń 799 394 372

Dziękujemy! Formularz został wysłany poprawnie.
Oops! Nie udało się wysłać wiadomości

Ostatnie wpisy

Zobacz, jakie tematy poruszaliśmy ostatnio na naszym blogu