Historia klienta

„Od kiedy korzystamy z Inso, rodzice wyrażają swoje zadowolenie, a ja dostaję informacje, że wreszcie wszystko działa tak jak powinno”

Pani Danuta Rusin jest dyrektorem trzech niepublicznych przedszkoli noszących nazwę „Tęczowa Kraina”, zlokalizowanych w Jordanowie i Juszczynie, do których uczęszcza ponad 150 dzieci. W przedszkolach przez dwa lata korzystano z innej aplikacji, która nie do końca się sprawdzała. Pani Danuta zdecydowała się zmienić wcześniejszy system na aplikację Inso, która okazała się niezawodna i usprawnia nie tylko komunikację z rodzicami, ale także wspomaga placówkę w rozliczeniach. Zapraszamy do przeczytania całej historii.

Inna aplikacja niespełniająca oczekiwań

Kilka lat temu zdecydowałam się na zarządzanie moimi placówkami przy użyciu aplikacji. Oczywiście trzeba było rozpocząć od wdrożenia siebie, personelu, ale również i rodziców. Przez dwa lata korzystałam z systemu, który z początku prawie do końca spełniał nasze oczekiwania. Jednak przyszedł taki moment, w którym nie dało się dalej z niego korzystać, ponieważ bardzo często po prostu nie działał. Był to wrzesień, miesiąc najbardziej gorący w edukacji, wówczas platforma, z której korzystałam do rozliczeń, kontaktu z rodzicami, do zarządzania trzema placówkami – po prostu nie spełniała swojej roli. Nie mogliśmy z niej korzystać, cały czas trzeba było logować się na nowo, rodzice również zgłaszali problemy.

W całej tej sytuacji najgorsze okazało się to, że nie można było skontaktować się z nikim z obsługi, telefony były po prostu nieodbierane. I tak szczerze przyznam, że w panice zaczęłam szukać nowego rozwiązania.

Wybór aplikacji Inso

Natrafiłam na aplikację Inso i już po pierwszej rozmowie telefonicznej, zorientowałam się, że to jest to. Od samego początku poczułam się zaopiekowana, mogłam wielokrotnie pytać – o teraz z biegiem czasu widzę – proste rzeczy, ale trzeba było mi je na spokojnie wytłumaczyć. Ciężko w to uwierzyć, ale w ciągu tygodnia wprowadziłam wszystko do nowej platformy, przeniosłam prawie 150 dzieci. Nie było to dla mnie proste, ponieważ trzeba było wdrożyć pracowników i rodziców, ale okazało się, że korzystanie z aplikacji Inso jest na tyle intuicyjne, że wszystko stało się możliwe i przebiegło sprawnie. Od dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem Inso i dzięki tej platformie zarządzam w moich trzech placówkach. Cały czas uczę się systemu, ponieważ daje tak dużo możliwości, że nie sposób od razu skorzystać ze wszystkich. Bardzo ważna dla mnie jest łatwa komunikacja z rodzicami w aplikacji, ale najważniejsze jest to, że jeszcze ani razu Inso mnie nie zawiodło. Nigdy nie zdarzyła się sytuacja, że nie mogę się zalogować, że przeprowadzane są aktualizacje w godzinach, w których korzystamy z Inso. To jest dla mnie bardzo ważne, ponieważ zaufanie rodziców do mnie jest budowane między innymi poprzez to, jakimi narzędziami posługujemy się w przedszkolu. Odkąd korzystamy z Inso, skończyły się problemy, że ktoś nie może się zalogować, jakaś informacja nie dotarła, rozliczenie się nie wygenerowało – wszystko jest tak jak ma być. 

Sprawna komunikacja z rodzicami i personelem

Aplikacja Inso sprawdza się świetnie w komunikacji z rodzicami, ale również z personelem pedagogicznym. Tablica ogłoszeń podzielona jest na różne zakładki, między innymi: ogłoszenia, jadłospisy, galerię zdjęć i ankiety – pozwala to łatwo się odnaleźć. Mogę opublikować ogłoszenie do rodziców jednej grupy, albo wszystkich grup jednocześnie w zależności od potrzeb. Poprzez wbudowany czat mam możliwość wysłania indywidualnej wiadomości do każdego z rodziców i tak samo mogę wysłać wiadomość do danego nauczyciela lub do wszystkich naraz – mam pełną swobodę. Dodatkowo wartą uwagi funkcją są otrzymywane powiadomienia o tym kto przeczytał wiadomość lub wyświetlił wpis na tablicy ogłoszeń. Dzięki temu mogę sprawdzić, kto jeszcze nie zapoznał się z ważną informacją i do takich osób skierować ją ponownie, sprawdza się to na przykład przed wycieczką, lub innym ważnym wydarzeniem. Mam również funkcję dodawania komentarzy przez rodziców, którą mogę włączyć lub wyłączyć w zależności od publikowanego ogłoszenia.

Wykorzystujemy Inso również do zamawiania posiłków, jest to bardzo proste, ponieważ system na podstawie zgłoszonych nieobecności sam zlicza ilość posiłków i przygotowuje raport. Nauczyciel odpowiedzialny w przedszkolu za zamówienie posiłków wchodzi w aplikację i przesyła informację bezpośrednio do cateringu. System sam odlicza kwotę za posiłki od końcowego rachunku, jeśli dziecko nie było obecne w przedszkolu i nigdy nie zdarzyło się, aby wystąpił jakiś błąd w tych obliczeniach.

Automatyczne rozliczenia

Dzięki aplikacji Inso na bieżąco mam podgląd, który z rodziców dokonał wpłaty, system sam odznacza te osoby, a ja nie tracę czasu na sprawdzanie konta bankowego i odhaczanie przelewów po kolei. Mam informację o zaleganiu, jeśli takowa się zdarza i mogę wysłać powiadomienie do rodzica, aby uregulował rachunek. Dodatkowo mam także możliwość wprowadzenia zmian w wystawionych rachunkach w sytuacji, kiedy na przykład rodzic potrzebuje odpisać posiłek w inny sposób niż do godziny, którą mamy ustawioną w aplikacji. Rachunki w Inso są bardzo przejrzyste i jeszcze nie zdarzyło mi się, aby rodzice pytali o kwotę do zapłaty. W swojej aplikacji widzą, ile jest posiłków odliczonych, za ile muszą zapłacić, jakie mają naliczone opłaty dodatkowe i końcowy rachunek, a do tego mogą go opłacić online przez aplikację.

Zadowolenie rodziców z nowej aplikacji

Rodzice oczekują aplikacji, która działa na smartfonie, za pomocą której mogą się komunikować z przedszkolem, zaglądnąć do rachunków, zapłacić w dowolnym dla nich czasie – taka właśnie jest aplikacja Inso. Od kiedy korzystamy z Inso, rodzice wyrażają swoje zadowolenie, a ja dostaję informacje, że wreszcie wszystko działa tak jak powinno, a system się nie wiesza. Nigdy nie miałam żadnych uwag, że rodzice nie mogą się zalogować, wszystko działa bez zarzutów.

Wsparcie dedykowanego opiekuna

Otrzymane wsparcie od samego początku wdrażania i korzystania z aplikacji było dla mnie kluczowe przy wyborze systemu. Jeśli mam jakikolwiek problem zawsze dzwonię lub piszę do Inso i naprawdę w ciągu kilku minut dostaje informację zwrotną, a mój problem nie czeka z rozwiązaniem – jak to było w przypadku poprzedniej aplikacji. Do tego obsługa w Inso jest bardzo cierpliwa i pomocna. Nigdy nie spotkałam się z sytuacją, że nie mogę się skontaktować ze swoim opiekunem, lub że ktoś nie chce poświęcić mi czasu. To sprawiło, że nasze przejście z poprzedniej aplikacji do Inso przebiegło sprawnie i pomyślnie.

Zmiana w zarządzaniu przedszkolami z Inso

Od kiedy korzystam z Inso zarządzanie moimi placówkami zmieniło się diametralnie na plus. Jako dyrektor mogę spać spokojnie, ponieważ wiem, że porcje są zamówione na czas, rachunki są wystawione, moja komunikacja z rodzicami i pracownikami jest bez szwanku. Mogę zasięgać pomocy w menadżerze pedagogicznym, co jest bardzo pomocne zarówno dla dyrektora z doświadczeniem, jak i – albo przede wszystkim – dla początkującego. Nie znalazłam jeszcze nic, co by mnie zawiodło w aplikacji Inso i uważam, że spełnia w pełni moje oczekiwania.

Podsumowanie

Aplikacja Inso jest stworzona z myślą o tych, którzy nowocześnie podchodzą zarówno do zarządzania placówką, jak i do komunikacji z rodzicami. Podjęłam decyzję o zmianie aplikacji na Inso w ciągu roku szkolnego i uważam, że nie trzeba bać się takiej zmiany. Inso jest na tyle intuicyjnym systemem, że z jego obsługą poradzą sobie rodzice i nauczyciele w każdym wieku. Polecam aplikację Inso wszystkim dyrektorom, ponieważ świetnie sprawdza się w zarządzaniu placówkami, prowadzeniu finansów, komunikacji z rodzicami i pracownikami.

§ Podstawa Prawna

Agnieszka Buczyńska
Specjalista ds. marketingu w Inso
Data publikacji wpisu:
30
-
08
-
2023

Umów darmową prezentację i sprawdź lepszy sposób organizacji pracy w Twoich placówkach

lub zadzwoń 799 394 372

Dziękujemy! Formularz został wysłany poprawnie.
Oops! Nie udało się wysłać wiadomości

Ostatnie wpisy

Zobacz, jakie tematy poruszaliśmy ostatnio na naszym blogu