Historia klienta

“Wybierając Inso, mogę dzisiaj powiedzieć, że wybraliśmy najlepszego partnera.”

Pan Andrzej Wowk jest współwłaścicielem prywatnych przedszkoli i żłobków “Bajkowa Polanka” zlokalizowanych w Poznaniu, Wągrowcu, Nekli, Wrześni, a już za moment w Słupcy. “Bajkowa Polanka” składa się z 5 żłobków oraz 2 przedszkoli, do których uczęszcza blisko 200 dzieci. Dynamiczny rozwój “Bajkowej Polanki” wspiera od ponad roku aplikacja Inso. Dlaczego Pan Andrzej zdecydował się zmienić system na Inso? Jakie wyróżniki były dla niego kluczowe? Zapraszamy do przeczytania całej historii!

Spis treści

Wybór stabilnej aplikacji Inso spośród konkurencyjnych rozwiązań

Zanim wybraliśmy Inso, porównywaliśmy trzy różne systemy. Podeszliśmy do tego bardzo skrupulatnie, rozmawialiśmy o wszystkich parametrach, od kwestii organizacji pracy, poprzez rozliczenia finansowe, płatności, komunikację z rodzicami, ale także zespołem. To co mnie zaskoczyło, to że wszystkie aplikacje mają bardzo podobny poziom.

Natomiast w przypadku Inso, kluczowym elementem było podejście do obsługi. Konsultant Inso podczas rozmowy udzielił mi wszystkich informacji. Co więcej, poprosiłem o przedstawienie wskaźnika stabilności działania systemu i Inso jako jedyny dostawca udostępnił mi takie dane. Wskaźnik ten jest na poziomie 98,9%, co świadczy, że aplikacja działa bezawaryjnie praktycznie cały czas. Konkurencyjne aplikacje nie ujawniły mi takich danych, co wzbudziło moją niepewność co do ich rozwiązań.

Aplikacja, której obsługa jest dziecinnie prosta

Istotna dla mnie była również intuicyjność systemu, ponieważ nasi pracownicy są na różnych poziomach zaawansowania technologicznego. Niektórzy radzą sobie świetnie z nowymi technologiami, ale dla części z nich obsługa aplikacji bywa wyzwaniem. Inso okazało się intuicyjne i dostępne dla każdego. Pracownicy świetnie odnajdują się w aplikacji, sprawnie komunikują się z rodzicami, zarządzają codziennymi zadaniami. Inso działa na każdym urządzeniu, bez potrzeby inwestowania w drogie smartfony.

Kluczowe wyróżniki Inso

Pierwszym z wyróżników Inso, jest przyjazny dla użytkownika interfejs aplikacji, który sprawia, że jej obsługa jest prosta i bezproblemowa dla każdego użytkownika.

Po drugie, system jest elastyczny, co daje możliwość dostosowania funkcji do zmieniających się potrzeb placówki, jak np. możliwość wyłączania komentarzy pod wpisami na tablicy w zależności od sytuacji.

Trzecim wyróżnikiem jest automatyzacja płatności, które są automatycznie przypisywane, dzięki czemu mogę łatwo monitorować stan rozliczeń, bez ręcznego przydzielania wpłat do kont.

Kolejny wyróżnik to połączenie aplikacji z cateringiem, diety oraz możliwość rezygnacji z posiłków przez rodziców. Pozwala nam to w łatwy sposób planować posiłki dla dzieci i odliczać kwoty za dni, w które dziecko było nieobecne.

Nie mniej ważny wyróżnik stanowi tablica ogłoszeń, dzięki której mogę łatwo informować zespół o najważniejszych sprawach – wszystko jest przejrzyście zorganizowane w jednym miejscu.

Bezproblemowa zmiana aplikacji

Zmiana systemu odbyła się u nas praktycznie z dnia na dzień, bez zbędnych przestojów. Powód tej zmiany był jasny – dalszy rozwój. Zarządzanie rosnącą liczbą placówek wymaga niezawodnego narzędzia do komunikacji z rodzicami i zespołem, usprawnienia zarządzania finansami oraz zadaniami operacyjnymi.

Obecnie, korzystając z Inso, mogę w każdej chwili sprawdzić obecność dzieci, obłożenie kadry i grafiki pracowników. Widzimy, jak system cały czas się rozwija, a każde uaktualnienie uwzględnia aktualne przepisy i potrzeby rynku. Stawiamy na najlepsze rozwiązania, a Inso bez wątpienia spełnia nasze wymagania. Wybierając Inso mogę dzisiaj powiedzieć, że wybraliśmy najlepszego partnera.

Obsługa klienta w Inso

Nie wiem, czy jesteśmy wyjątkowi, ale czuję się jakbyśmy byli wyjątkowi. I to chyba jest największa zasługa opiekunów. Tematy, z którymi się zwracamy są weryfikowane w ciągu maksymalnie dwóch dni, gdzie w przypadku konkurencji na odpowiedź czekałem nawet dwa tygodnie. To co jest obiecywane w Inso – zostaje zrealizowane, co dla mnie jest potwierdzeniem, że to najlepszy partner, który pozwoli nam się dalej rozwijać.

8 pytań do właściciela placówek

Jaka jest Pana super moc?

Moją supermocą jest rozwój ludzi, bardzo lubię pracować z ludźmi.

Jedna rada dla innych właścicieli przedszkoli i żłobków?

Bycie globalnym, a jednocześnie lokalnym. Dzięki Inso mogę być w kontakcie z placówkami bez względu na lokalizację, ale kluczowe jest też bliskie współdziałanie z rodzicami i opiekunami na miejscu. 

Od kiedy korzysta Pan z aplikacji Inso?

Od roku.

Jakie funkcje aplikacji uważa Pan za najważniejsze w swojej codziennej pracy?

Tablica ogłoszeń, raporty finansowe i powiązanie tego z płatnościami oraz widok obecności dzieci w placówkach.

Proszę opisać aplikację Inso trzema słowami.

Prosta, sprawna, wygodna. 

Jakie problemy rozwiązała aplikacja Inso?

Przede wszystkim uprościła komunikację z zespołem i zwiększyła świadomość rodziców na temat bieżących spraw. 

Jak ocenia Pan ogólne wrażenia z korzystania z aplikacji?

W tej chwili daję ósemkę. Ósemkę tylko dlatego, że są pewne rzeczy, które moim zdaniem są szybkie do wdrożenia.

Czy poleciłby Pan naszą aplikację innym? A jeśli tak, to dlaczego?

Nie, poleciłbym tylko sobie. Dlatego, że chcę budować przewagę konkurencyjną.

Obejrzyj wideo!

Podsumowanie

Aplikacja Inso pomaga uporządkować komunikację z rodzicami oraz zespołem, zarządzać kadrą oraz prowadzić rozliczenia placówki. Dodatkowo, zapewnia stabilne działanie, a korzystanie z aplikacji jest przyjemne i łatwe dla użytkowników.

Na uwagę zasługuje również jakość obsługi klienta, która jest na najwyższym poziomie i sprawia, że placówki czują się traktowane wyjątkowo.

To wszystko przyczynia się do rozwoju placówek, jako miejsca przyjaznego dla dzieci oraz rodziców, a także budowania przewagi konkurencyjnej.

§ Podstawa Prawna

Agnieszka Buczyńska
Specjalista ds. marketingu w Inso
Data publikacji wpisu:
05
-
11
-
2024

Umów darmową prezentację i sprawdź lepszy sposób organizacji pracy w Twoich placówkach

lub zadzwoń 799 394 372

Dziękujemy! Formularz został wysłany poprawnie.
Oops! Nie udało się wysłać wiadomości

Ostatnie wpisy

Zobacz, jakie tematy poruszaliśmy ostatnio na naszym blogu