Na początku naszej działalności nie było dostępnych żadnych platform do zarządzania przedszkolami i żłobkami. Działaliśmy jak wszyscy – ręcznie wprowadzaliśmy dane i wyliczaliśmy koszty w dużych plikach Excel. Z rodzicami komunikowaliśmy się poprzez wysyłanie maili oraz przekazywanie informacji telefonicznie – nie działało to zbyt dobrze. Zaczęliśmy korzystać z usług innej platformy, z której nie byliśmy do końca zadowoleni. Dostaliśmy propozycję od Państwa – ofertę aplikacji Inso i myślę, że ta współpraca to najlepszy wybór, jaki mogliśmy podjąć. Aktualnie cztery z naszych placówek działają na systemie Inso.
Wdrożyliśmy system do naszych placówek w bardzo krótkim czasie, ponieważ większość funkcjonalności działała w podobny sposób jak w poprzedniej aplikacji, z której korzystaliśmy. Nowością było dla nas przejście na inteligentne dzienniki elektroniczne we wszystkich placówkach przedszkolnych. Dzięki wsparciu z Waszej strony, ze strony dedykowanego opiekuna, obecnie prowadzenie dziennika w formie elektronicznej nie stanowi dla nas żadnego problemu.
Nie miałam żadnych obaw przed przejściem do Inso. Nauczyciele szybko się wdrożyli, choć znalazły się osoby, które przez jakiś czas kontrolowały działanie aplikacji na kartce – co dało nam potwierdzenie, że wszystko działa poprawnie. Rodzice natomiast bardzo szybko nauczyli się funkcjonować w tej naszej nowej, wirtualnej rzeczywistości z Inso.
Bardzo doceniam przekazywane od Was informacje o wprowadzonych nowościach w aplikacji, wdrożonych nowych funkcjach oraz aktualizacjach. Nie zawsze przeglądając platformę jesteśmy w stanie wyłapać, że coś nowego się pojawiło – a u Was jestem każdorazowo informowana o nowościach, które możemy przetestować i wykorzystać w naszych placówkach.
Dzięki aplikacji Inso prowadzenie kilku placówek znajdujących się w różnych miejscach jest proste. Na co dzień szczególnie podoba mi się zakładka „kokpit”, dedykowana dla właścicieli sieci placówek. Dzięki niej mogę szybko sprawdzić ile dzieci jest w danym dniu obecnych i nieobecnych w każdej z placówek, a także mogę monitorować czas pracy pracowników. Aplikacja usprawnia również moją pracę z rozliczeniami poszczególnych placówek, ponieważ mogę automatycznie wysłać np. informację do księgowej ile wyniósł przychód za dany miesiąc.
Z systemem Inso mam również większą kontrolę nad osobami dłużnymi, które nie opłaciły rachunków w terminie. Aplikacja może wysłać do rodziców przypomnienia o nieuregulowanym rachunku, a dzięki funkcji windykacji mogę naliczać rodzicom stosowne odsetki za opóźnienia w płatnościach. Zwiększamy tym samym naszą szansę na odzyskanie należności i nie dopuszczamy na pewno do takich sytuacji, gdzie przez nasze przeoczenie, rodzic nie płacił przez rok i tej należności na pewno nie uda nam się już odzyskać.
Moją ulubioną funkcją w aplikacji – i myślę, że dla większości dyrektorów także – jest automatyczna kontrola dzienników. Dzięki niej mogę sprawdzić, czy wszystkie dzienniki są uzupełnione, a przede wszystkim, czy uzupełniane są na bieżąco. Osobiście lubię również korzystać z funkcji grafików dla nauczycieli, które pozwalają mi kontrolować, którzy pracownicy są obecni, a którzy nie, kto przebywa na zwolnieniu lekarskim lub kogo trzeba zastąpić.
Od kiedy zaczęłam korzystać z aplikacji Inso, zarządzam wszystkimi moimi placówkami z jednego miejsca. Bez względu na to, gdzie aktualnie jestem, w której z placówek przebywam, mam podgląd na wszystkie. Kontroluję zapisy w dziennikach, monitoruję rozliczenia i finanse, nie dopuszczając do zaległości, a tym samym usprawniam swoją pracę.
Zobacz, jakie tematy poruszaliśmy ostatnio na naszym blogu