Bezpieczeństwo stanowi kluczowy element naszej działalności, dlatego dane przechowywane w bazie są szyfrowane zaawansowanymi algorytmami. Oznacza to, że nie ma narzędzia, ani żadnej możliwości, aby ktokolwiek mógł je podejrzeć, czy wykraść. Inso gwarantuje bezpieczeństwo przechowywanych danych oraz zapewnia nieprzerwany czas działania aplikacji, dzięki czemu użytkownicy posiadają do niej dostęp o każdej porze.
Niczego nie ukrywamy, o wszystkim mówimy otwarcie, a informacje prawne dotyczące polityki prywatności oraz regulaminu dostępne są na naszej stronie. Regulamin oraz polityka prywatności niejednokrotnie weryfikowane były przez prawników naszych klientów, którzy potwierdzają, że zabezpieczają one interesy placówki. Dokładamy wszelkich starań, aby zapisy te były sporządzone zrozumiałym językiem i aktualizowane na bieżąco.
Inso to najbardziej kompleksowa aplikacja dostępna na rynku, przeznaczona dla przedszkoli i żłobków. Poznaj jej główne moduły i funkcje:
Komunikacja – dzięki funkcji czatu oraz tablicy ogłoszeń, rodzice mają stały kontakt z placówką, a co za tym idzie mają poczucie bezpieczeństwa.
Rozliczenia – generowane są automatycznie i bez błędów, dzięki czemu rodzice zawsze otrzymują rachunek na czas, a w aplikacji mogą podejrzeć poszczególne składowe rachunku oraz opłacić go online.
Dziennik Elektroniczny – zintegrowany z wydawnictwami, dzięki czemu tematy zajęć, ich przebieg oraz realizacja podstawy programowej uzupełniane są automatycznie. Dziennik pozwala przeprowadzać automatyczne kontrole i jest w pełni zgodny z wymogami MEiN.
Kadra – zarządzanie urlopami, grafiki pracy, zliczanie godzin i nadgodzin, wszystko po to, aby jeszcze bardziej uprościć zarządzanie placówką.
Rekrutacja – elektroniczne formularze rekrutacyjne pozwalają w szybki sposób przeprowadzać proces rekrutacji dzieci do placówki.
Kontrola dostępu i ewidencja czasu pracy – montowane urządzenia w placówce, umożliwiają ewidencję czasu pobytu dzieci oraz pracowników w obiekcie. Istnieje możliwość zintegrowania czytników z zamkiem w drzwiach, dzięki temu dostęp do placówki mają tylko upoważnione przez właściciela osoby.
Dzięki kompleksowym rozwiązaniom oferowanym przez aplikację Inso nie będziesz potrzebować innych zewnętrznych programów, czy rozwiązań do wsparcia codziennej pracy. Z aplikacją Inso zarządzanie Twoją placówką stanie się dziecinnie proste!
Nasza aplikacja jest niezwykle prosta w obsłudze, mimo to zdarzają się przeróżne pytania. W Inso mamy dedykowany dział wsparcia, który pomaga na każdym etapie: podczas wdrożenia, konfiguracji, a także w późniejszym użytkowaniu. Możesz skontaktować się z nami wykorzystując dostępny w aplikacji czat, telefonicznie lub korzystając z formularza na stronie.
Zapewniamy profesjonalne, bezpłatne szkolenia dla właścicieli, dyrektorów oraz pracowników przedszkoli i żłobków w formie spotkania online. Szkolenia te podzielone są na kilka etapów, tak aby przekazana wiedza była możliwa do przyswojenia i wdrożenia. Dla rodziców udostępniamy materiały, które przeprowadzą ich przez aplikację krok po kroku, a dodatkowo otrzymują dostęp do działu pomocy w aplikacji.
Wraz ze zmianami i aktualizacjami, udostępniamy użytkownikom pomoce w postaci filmów, czy artykułów lub jeśli to niezbędne – przeprowadzamy dodatkowe szkolenia online.
Opinie użytkowników stanowią dla nas motywację do działania i ciągłego rozwoju. Aplikacja Inso zdobyła uznanie już ponad 1000 dyrektorów i jest najczęściej polecanym systemem dla przedszkoli i żłobków m.in. na branżowych grupach Facebook'a, które stanowią potwierdzenie, że to najskuteczniejsze i niezawodne rozwiązanie dostępne na rynku.
Dla rodziców stworzyliśmy dedykowaną wersję aplikacji, która posiada wiele funkcji ułatwiających im kontakt z placówką. Dzięki aplikacji rodzice mają możliwość w prosty sposób zgłosić nieobecność dziecka, zgodnie z ustalonymi przez placówkę godzinami – odliczając tym samym kwotę za posiłki. Wygodny komunikator oraz tablica ogłoszeń pozwala im być na bieżąco z tym co dzieje się w placówce. W chwili wysłania nowego rachunku otrzymują oni powiadomienie i mogą zobaczyć aktualne saldo oraz poszczególne składowe, dzięki temu wiedzą dokładnie, za co płacą. Dodatkowo mogą opłacić rachunek korzystając z szybkiej i wygodnej płatności online.
Aplikacja Inso jest intuicyjna oraz niezwykle łatwa w obsłudze. Dzięki temu z jej obsługą poradzą sobie wszyscy użytkownicy, bez względu na stopień zaznajomienia z technologią.
Aplikacja dostępna jest na każde urządzenie: smartfon, tablet oraz komputer – korzystasz więc tak, jak jest Ci wygodniej. Funkcje dostępne w wersji mobilnej i webowej są identyczne i posiadają podobny układ, dlatego nawigacja w obu wersjach będzie bezproblemowa. Inso to jedna aplikacja dla właścicieli, dyrektorów, nauczycieli, pracowników oraz rodziców – z uwzględnieniem poszczególnych ról oraz przyznanych uprawnień.
Dla nowych klientów oferujemy aż 14 dni darmowego dostępu do pełnej wersji aplikacji. Wykorzystasz ten czas na poznanie rozwiązań i funkcji systemu, zgodnie z zasadami panującymi w Twojej placówce. Po tym czasie dostęp do aplikacji zostanie automatycznie wyłączony, bez żadnych zobowiązań.
Nie zwalniamy tempa, a nasza aplikacja stale się rozwija. Wiemy jednak, jak ważne jest niezachwiane działanie aplikacji, dlatego przed wdrożeniem nowych aktualizacji, zanim użytkownicy zobaczą rozwiązania – przechodzą one szereg testów według ustalonych procedur.
Inso jest jedną z pierwszych aplikacji do zarządzania przedszkolem i żłobkiem. Działamy nieprzerwanie od 2017 roku (a nasza historia zaczęła się w 2015 roku). Oferowany przez nas system jest kompleksowym i nowoczesnym narzędziem, które ułatwia zarządzanie przedszkolem oraz żłobkiem. Bezpieczeństwo danych, wsparcie techniczne, pozytywne opinie klientów i intuicyjny interfejs to tylko kilka z bardzo wielu powodów, dla których warto wybrać Inso jako system do efektywnego zarządzania placówką przedszkolną.
Zobacz, jakie tematy poruszaliśmy ostatnio na naszym blogu