Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

Lokalizacja
Limanowa
Wynagrodzenie
3500 - 5000 zł netto

W Inso zajmujemy się tworzeniem aplikacji, która wspomaga codzienną pracę w przedszkolach i żłobkach. Naszym celem jest pomoc placówkom w sprawnym i zorganizowanym zarządzaniu, a rodzicom w byciu na bieżąco z informacjami ze strony placówki. Nasza aplikacja pozwala także na komunikację z urządzeniami do kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy. Aktualnie do zespołu poszukujemy Specjalisty ds. technicznego wsparcia klienta, czyli osoby, która będzie pracowała “bliżej” urządzeń, monterów oraz klienta.

Miejsce pracy: Limanowa

Wymiar: Pełen etat

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę lub B2B

Jeżeli lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać i sprawdzić się w środowisku startupowym aplikuj już dziś!

Jeśli:

  • jesteś obyty/a z nowymi technologiami,
  • jesteś samodzielny/a, odpowiedzialny/a oraz umiejętnie zarządzasz swoim czasem,
  • jesteś otwarty/a oraz nie brakuje Ci chęci do rozwoju osobistego - przyswajanie wiedzy i ciągły rozwój stanowią fundament naszych działań,
  • umiesz pracować w zespole - w Inso wspieramy się na każdym etapie, a zaufanie i zespół to nasze dwie najważniejsze wartości,
  • potrafisz myśleć analitycznie,
  • miałeś/aś styczność z elektroniką /lub/ urządzeniami do kontroli dostępu /lub/ rejestracji czasu pracy /lub/ domofonami - podstawowa umiejętność podłączenia i konfiguracji

Mile widziane, jeśli:

  • nie są Ci obce pojęcia takie jak: RFID, kontrola dostępu, RCP, DHCP, napięcie, DC, zamek NO, zamek NC

Za co będziesz odpowiedzialny/a?

  • obsługa zapytań technicznych od klientów w formie telefonicznej w zakresie działania systemu i urządzeń do kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy,
  • szukanie monterów oraz koordynacja zdalna montażu urządzeń - identyfikacja potrzeb i możliwości oraz weryfikacja działania po montażu na podstawie wypracowanego procesu i schematu działania,
  • onboarding techniczny klienta, czyli pomoc w zakresie: jak używać urządzeń, jak dodawać karty RFID dla użytkowników,
  • wstępna konfiguracja, złożenie, pakowanie i wysyłka urządzeń do klientów (montera),
  • kontrolowanie stanów magazynowych,
  • opieka nad klientem - pomoc w rozwiązywaniu problemów z aplikacją,
  • bycie doradcą - dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami,
  • rozwój procesów i rzeczywisty wpływ na działalność firmy.

Oferujemy

  • umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • wynagrodzenie: 3500 - 5000 zł netto umowa o pracę, lub 5500 - 8500 zł netto kontrakt B2B,
  • prawdziwy rozwój - możliwość czerpania z wiedzy zdobytej przez zespół,
  • udział w szkoleniach i warsztatach doszkalających,
  • realny wpływ na narzędzia pracy oraz procesy zachodzące w firmie,
  • pracę w młodym zespole.

Prześlij nam swoje CV

Aplikuj teraz
Prosimy o zawarcie klauzuli w CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Zaufało nam ponad 1000 placówek z całej polski