Współpraca:

517 256 162

Wdrożenie aplikacji Inso w sieci placówek Chatka Małego Skrzatka

“Chatka Małego Skrzatka” to sieć niepublicznych przedszkoli integracyjnych z małopolski, które liczą łącznie 350 dzieci. W 2019 roku placówki wdrożyły aplikację Inso. Jak usprawniła ona codzienną pracę? Zapytaliśmy o to Panią Dyrektor, Bogusławę Darowską.

Miejscowość:
Nazwa placówek:
Chatka Małego Skrzatka
Typ placówek:
Status:
Ilość dzieci:
W Inso od
Procesy, które obsługuje Inso:
Rozliczenia
Komunikacja
Dzienniki elektroniczne
Kadra
Rekrutacja dzieci
Czytniki kart

Jakie są codzienne wyzwania dyrektora sieci placówek?

Jest ich mnóstwo. Sprawdzanie obecności, kontakt z rodzicami, przekazywanie ważnych komunikatów, przygotowywanie i koordynowanie rozliczeń, sporządzanie niezbędnej dokumentacji oraz tej związanej z projektami o dofinansowanie placówek, prowadzenie ewidencji zajęć dodatkowych, zarządzanie kadrami, dbanie o komunikację wewnętrzną, prowadzenie kart dzieci. A to i tak tylko najważniejsze z nich 😊

Ile czasu spędzała Pani na wypełnianiu obowiązków, kiedy jeszcze nie korzysta z systemu Inso?

Do tej pory wiele z tych czynności było dla nas bardzo czasochłonne i angażowało nie tylko mnie, ale też cały zespół. Żeby zapewnić właściwe funkcjonowanie placówek i najwyższą jakość usług, trzeba dbać o każdy szczegół. Dlatego też, część obowiązków, zmuszona byłam wykonywać po godzinach.

Co przekonało Panią do wdrożenia systemu Inso?

Przede wszystkim – oszczędność czasu! Teraz wiele rzeczy robi za nas Inso, nasze zaangażowanie jest zredukowane do minimum – np. kilku kliknięć w aplikacji.

Jakie widzi Pani korzyści z wdrożenia Inso w swoich placówkach?

Tych korzyści jest bardzo dużo. Tak jak wspomniałam – ja i moi pracownicy mamy dużo więcej czasu, który możemy przeznaczyć na inne, równie ważne rzeczy. Wydaje mi się, że praca jest teraz o wiele lepiej zorganizowana. Mamy lepszy i łatwiejszy kontakt z rodzicami, a także wewnątrz placówki. Sprawdzanie obecności nie jest już tak mozolne, jak kiedyś, gdy trzeba było zbierać wszystkie smsy od rodziców – teraz wystarczy kliknąć w aplikacji i gotowe. Ułatwieniu uległy także comiesięczne rozliczenia, które aplikacja przygotowuje niemal automatycznie.

Jak ocenia Pani łatwość obsługi systemu Inso?

Myślę, że łatwość obsługi to jeden z głównych plusów Inso. Aplikacja jest naprawdę przyjazna w obsłudze. Zresztą tak jak głosi Wasze hasło „Dziecinnie proste!” – myślę, że trafia w punkt.

Jak rodzice przyjęli system Inso?

Szczerze? Na początku z lekką rezerwą. Obawiali się właśnie głównie tego, że nie poradzą sobie z obsługą, że aplikacja będzie skomplikowana itp. Natomiast bardzo szybko okazało się, że się mylili.

Czy poleciłaby Pani innym placówkom system Inso?

Oczywiście! Myślę, że każdy, kto choć raz spróbuje korzystać z Inso w swojej placówce, już nie będzie sobie wyobrażał bez niej funkcjonowania. Naprawdę warto spróbować!

Sprawdź, w jaki sposób aplikacja pomoże Tobie!

Umów bezpłatną prezentację aplikacji. Na przykładzie Twoich placówek porozmawiamy o możliwościach, jakie dostarcza aplikacja i dobierzemy odpowiednie rozwiązania.

lub zadzwoń 517 256 162

Dziękujemy! Formularz został wysłany poprawnie.
Oops! Nie udało się wysłać wiadomości