"Na początku, gdy uruchomiłam rozliczenia w aplikacji, nie rezygnowałam z mojego standardowego sposobu przeliczania kwot należności przy użyciu Excela"

Pani Monika Ciastoń zwlekała z wdrożeniem aplikacji ze względu na sytuację związaną z koronawirusem. Jak dziś, z perspektywy czasu, ocenia całą sytuację?

Co sprawiło, że zaczęła Pani myśleć o wdrożeniu aplikacji do zarządzania placówką?

Na tę decyzję na pewno wpłynęła obecna sytuacja związana z koronawirusem. Bałyśmy się, że jak przedszkole będzie zamknięte, to trzeba będzie prowadzić zdalne zajęcia i zależało nam bardzo na module zajęć online. Dodatkowo chciałyśmy ułatwić sobie wprowadzanie obecności, ewidencję rozliczeń oraz poprawić kontakt z rodzicami.

A dlaczego akurat Inso?

Rozważaliśmy różne oferty aplikacji na rynku, ale o decyzji zaważył stosunek jakości do ceny, który okazał się najlepszy jeżeli chodzi o tego typu aplikacje. Stąd decyzja o wyborze inso.

Wdrożyła Pani aplikację w trakcie trwania roku szkolnego – skąd taka decyzja?

Zwlekaliśmy z tą decyzją, ponieważ sytuacja w kraju wydawała się być mocno niestabilna. Zaczynając rok szkolny, w przedszkolu było mniej dzieci niż zazwyczaj, więc nie wiedzieliśmy czy jesteśmy w stanie pozwolić sobie na to również finansowo. Ostatecznie aplikację wdrożyliśmy w listopadzie. Teraz widzę, że była to dobra decyzja i potwierdzają to zadowoleni rodzice.

Czy miała Pani jakieś obawy z tym związane?

Jedyna obawa była związana z tym, że nie będziemy mieć czasu na naukę aplikacji oraz włączenie w to rodziców i wytłumaczenie im jak teraz będziemy funkcjonować, ale aplikacja okazała się na tyle intuicyjna i prosta w obsłudze, że zarówno my, jak i rodzice szybko zaczęliśmy z niej korzystać. Z perspektywy czasu widzę, że ta obawa była nieuzasadniona.

Jak rozwiązała Pani kwestię zachowania ciągłości rozliczeń?

Na początku, gdy uruchomiłam rozliczenia w aplikacji, nie rezygnowałam z mojego standardowego sposobu przeliczania kwot należności przy użyciu Excela. Porównywałam arkusz z automatycznie wygenerowanym rozliczenia w aplikacji inso. W tym okresie korzystałam z pomocy Pań z obsługi klienta.

Czy obecnie nadal wspomaga się pani Excelem?

Już nie - obecnie nie jest mi on potrzebny. Korzystam tylko z rozliczeń w aplikacji.

Czy poleciałaby Pani wdrożenie aplikacji innym Dyrektorom?

Zdecydowanie! Przypuszczam, że aplikacja mogłaby się jeszcze lepiej sprawdzić w większych placówkach, ale przy takiej małej jak nasza również jest bardzo przydatna i praktyczna. Bardzo ułatwia prowadzenie dziennika elektronicznego, usprawnia komunikację z rodzicami, czy przesyłanie im rozliczeń.

Chcesz dokładniej poznać aplikację Inso?

Podczas krótkiego spotkania omówimy funkcje, które na pewno Ci pomogą