Jak wdrożenie Inso pomogło usprawnić komunikację z rodzicami oraz ułatwić rozliczenia w punkcie przedszkolnym "Puzzelek"

"Puzzelek" to punkt przedszkolny, założony we wrześniu 2020. Jego dyrektor, Pani Katarzyna Kostańska Murzicz opowiada nam o tym, co przekonało ją do wdrożenia systemu do zarządzania i jak korzystanie z aplikacji Inso wpłynęło na funkcjonowanie placówki. Przeczytajcie i zobaczcie sami!

Co sprawiło, że zaczęła Pani myśleć o wdrożeniu systemu do zarządzania placówką?

We wrześniu roku szkolnego 2020/2021 otworzyłyśmy wraz z przyjaciółką punkt przedszkolny, który miał się stać naszym wymarzonym miejscem na świecie. Takim też się staje. Wiedziałyśmy, że aby usprawnić naszą pracę, będziemy potrzebować wdrożenia programu, który ułatwi naszą komunikację z rodzicami. Przeszukiwałyśmy sieć celem znalezienia odpowiedniego systemu, który pozwoli również prowadzić ewidencję i płatności naszego przedszkola.

Co przekonało Panie do wdrożenia systemu Inso?

Rozważałyśmy dwa systemy, które mogłyby pomóc w naszej pracy. Wybrałyśmy Inso z uwagi na to, że miałyśmy możliwość w ciągu dwóch tygodni testować system całkowicie bezpłatnie, a rozwiązania wydawały się nam bardzo intuicyjne i dziecinnie proste w użytkowaniu. Dziecinnie proste, bo pracujemy z dziećmi i prostota bliska jest naszej pracy.

Czy widzi Pani korzyści z wdrożenia Inso w swoich placówkach? Jeżeli tak, to jakie?

Kiedyś, w innym przedszkolu pracowałam na podobnym systemie, jednak Inso jest bardzo nowoczesnym programem. Dzięki niemu również rodzice mają możliwość rozliczania się bezpośrednio, logując się na swój profil, mogą dokonać opłaty.

Dodatkowo możemy prowadzić indywidualne konwersacje, co w obecnej sytuacji jest cenne. Mimo że bezpośredni kontakt z rodzicami, który jest w przedszkolu niezbędny, aktualnie jest niemożliwy, to Inso w pewnym stopniu rekompensuje nam tę trudność.

A dlaczego akurat Inso?

Dlaczego Inso? Na to pytanie już wcześniej odpowiedziałam, ale dodać należy, że obsługa i pomoc od strony serwisu jest niesamowicie sympatyczna, błyskawiczna i bardzo przyjemna. Zawsze wszelkie moje wątpliwości są szybko rozwiązane dzięki czatowi, który dołączony jest na stałe do aplikacji.

Co podoba się Pani najbardziej w Inso, a co by Pani zmieniła?

Największym hitem Inso jest to, że aplikacja jest łatwa w obsłudze, pozwala zaoszczędzić czas, mamy stały kontakt z rodzicami, rodzice mogą dokonywać płatności bezpośrednio poprzez aplikację, a obsługa zespołu Inso jest bardzo miła i mocno kompetentna.

Nie mam pojęcia co można zmienić. Z całą pewnością super byłoby, żeby marka Inso rozwijała się i otwierała się na swoich klientów. Ja ze swojej strony jestem zadowolona i mogę polecić wszystkim niezdecydowanym.

Jak rodzice przyjęli system Inso? Jak oceniają korzystanie z aplikacji na telefonie?

Rodzice korzystają z systemu w formie tradycyjnej poprzez komputer jak również poprzez aplikację w telefonie. Cenią sobie fakt, że na bieżąco otrzymują wszelkie informacje dotyczące ich dzieci oraz funkcjonowania przedszkola i innych szczegółowych informacji.

Czy poleciłaby Pani innym placówkom system Inso?

Tak, z całą pewnością i pełnym przekonaniem polecam Inso wszystkim osobom prowadzącym placówki edukacyjne, bo to doskonałe narzędzie do codziennej pracy w biurze.

Rozwijaj swoją placówkę razem z nami
Zapytaj o ofertę