"Dzięki aplikacji zaoszczędziłam bardzo dużo czasu" - Anna Stożek, przedszkole Happy Kids

Happy Kids to Niepubliczne Przedszkole Językowe z Mszany Dolnej. Dyrektor Pani Anna Stożek od blisko dwóch lat korzysta z aplikacji Inso, dzięki której zaoszczędziła do tej pory mnóstwo czasu.

Miejscowość:
Nazwa placówek:
Niepubliczne Przedszkole Językowe Happy Kids w Mszanie Dolnej
Typ placówek:
Status:
Ilość dzieci:
W Inso od
Procesy, które obsługuje Inso:
Rozliczenia
Komunikacja
Dzienniki elektroniczne
Kadra
Rekrutacja dzieci
Czytniki kart

Co sprawiło, że zaczęła Pani myśleć o wdrożeniu systemu do zarządzania placówką?

Bardzo dużo czasu poświęcałam na spisywaniu na kartce nieobecności dzieci przy rozliczeniach. Rodzice codziennie rano dzwonili zgłaszając mi nieobecność dziecka, a ja czasem z nadmiaru obowiązków zapominałam tę nieobecność zaznaczyć. Postanowiłam coś z tym zrobić i poszukać jakiegoś innego rozwiązania, które ułatwi mi pracę.

Co przekonało Panią do wdrożenia systemu Inso?

System INSO poznałam przeglądając w internecie różne aplikacje przedszkolne. Miałam z początku nieco obaw, ale okazało się, że w Inso pracują bardzo otwarci ludzie. Pan, z którym rozmawiałam, bardzo dokładnie mi wszystko wytłumaczył i nie było problemu, gdy dzwoniłam z prośbą o informacje. System jest bardzo intuicyjny, więc wiele rzeczy można też nauczyć się i zrobić samemu. Poszło zatem bardzo szybko.

Czy widzi Pani korzyści z wdrożenia Inso w swoich placówkach? 


Tak rozliczenia to jest teraz bajkowa sprawa! Dzięki Inso zyskałam na nich bardzo dużo czasu. Wcześniej spędzałam mnóstwo czasu na tym, by rozpisywać i notować wszelkie informacje. Obecnie tabelki mogę rozpisywać hobbistycznie - INSO zajmuje się tym za mnie. Fajne jest to, że rodzice otrzymują powiadomienie w systemie jeśli zgłaszają nieobecność za późno. System widzi również dni wolne  np. 24 grudnia. Wcześniej liczyłam to wszystko „od ręki”, teraz system sam je uwzględnia takie daty.

A dlaczego akurat Inso?

Inso to system, który ciągle się rozwija, jak również reaguje na potrzeby klienta. Gdy zwróciłam uwagę, że przydałaby mi się dodatkowa funkcja, nie było z niczym problemu, za chwilę funkcja została wdrożona.

Co podoba się Pani najbardziej w Inso, a co by Pani zmieniła?

Najbardziej podoba mi się kontakt z cudowną ekipą która tam pracuje.

A system najbardziej cenię za kontakt i szybkość informacji, przekazywanie rodzicom wiadomości jednym kanałem oraz obsługę rachunków.

Jak rodzice przyjęli system Inso? Jak oceniają korzystanie z aplikacji na telefonie?

Rodzice cenią sobie najbardziej to, że mogą komunikować się z nami poprzez aplikację. Wszystkie ogłoszenia mają w jednym miejscu i mogą je sprawdzić nawet późnym wieczorem w domu.  Zadowoleni są również z szybkiej płatności elektronicznej, jak i tego, że nie muszą za każdym razem dzwonić i informować o nieobecności dziecka w przedszkolu - wystarczy, że zaznaczą ją w aplikacji.

Czy poleciłaby Pani innym placówkom system Inso?  

Jak najbardziej! Bardzo polecam aplikację Inso, dzięki temu systemowi zaoszczędziłam bardzo dużo czasu. Aplikacja spełnia wszystkie moje oczekiwania i potrzeby.

Sprawdź, w jaki sposób aplikacja pomoże Tobie!

Umów bezpłatną prezentację aplikacji. Na przykładzie Twoich placówek porozmawiamy o możliwościach, jakie dostarcza aplikacja i dobierzemy odpowiednie rozwiązania.

lub zadzwoń 799 394 372

Dziękujemy! Formularz został wysłany poprawnie.
Oops! Nie udało się wysłać wiadomości