Zajęcia dodatkowe

Konfiguracja zajęć dodatkowych

Zaktualizowano
:
11 stycznia 2020

System pozwala na zarządzanie zajęciami dodatkowymi, które odbywają się w Państwa placówce. Umożliwia przypisanie dzieci i doliczenie kosztu zajęć do miesięcznego rozliczenia.

Po wejściu w zakładkę “Zajęcia dodatkowe” zobaczą Państwo listę zajęć, aby dodać nowe należy kliknąć przycisk “+ Dodaj”. W formularzu należy podać nazwę, miesięczny koszt i wybierz grupy dzieci, które mogą uczęszczać na te zajęcia. Możesz uzupełnić dodatkowe informacje, które będą widoczne tylko dla pracowników w systemie.

Po zapisaniu zostaniesz przekierowany do widoku zajęć, gdzie możesz zapisać dzieci na zajęcia poprzez ustawienie przycisku w pozycję “T”. Jeśli dziecko zostanie zapisane na zajęcia, w jego rozliczeniu pojawi się dodatkowa pozycja z nazwą zajęć dodatkowych oraz kwotą.