Informacje ogólne

Konta rodziców

Zaktualizowano
:
11 stycznia 2020

Każdy rodzic/opiekun dziecka może posiadać konto w aplikacji, aby móc łatwo zgłaszać nieobecności oraz być na bieżąco z wydarzeniami, ogłoszeniami, a także mieć podgląd rozliczeń. Po wybraniu placówki, należy przejść do zakładki “Konta rodziców” - tutaj zobaczą Państwo listę wszystkich rodziców/opiekunów, którzy założyli konta.

Zakładanie konta

Zakładanie nowych kont zostało pozostawione rodzicom, aby dodatkowo nie obciążać tym dyrektora czy też pracownika placówki. Rodzic/opiekun, który chce założyć konto, potrzebuje kodu dołączenia, który należy wygenerować w systemie. W profilu dziecka, w sekcji opiekunowie, znajduje się przycisk “Pokaż kod do założenia konta” - po kliknięciu kod zostaje udostępniony do przekazania rodzicowi/opiekunowi. Można go też wyeksportować do PDF, a następnie wydrukować.

Kody dla rodziców/opiekunów można wygenerować również masowo - w zakładce “Konta rodziców” kliknij w przycisk “Operacje”, a następnie “Pobierz kody do założenia kont”.

Funkcje konta rodziców

Każdy rodzic/opiekun w swoim panelu może zgłaszać nieobecności, zobaczyć rozliczenia wraz z poszczególnymi składowymi oraz przejrzeć listę aktualności.